Gigi Hadid tłumaczy, dlaczego robi sobie przerwę od social mediów

Już wprowadza zmiany w życie!

Gigi Hadid tłumaczy, dlaczego robi sobie przerwę od social mediów fot. Getty Images

Kolejna gwiazda, która zawdzięcza swój sukces Instagramowi (jej profil obserwuje ponad 27 milionów osób!), postanawia od niego odpocząć. Nie usuwa jednak swojego konta jak Kendall Jenner, ale ogłasza, że przez miesiąc nie pojawi się na nim nic nowego. „Social media nie powinny sterować naszym życiem”, mówi modelka. I nie przejmuje się, że na skutek detoksu od Instagrama, może stracić fanów. „Jeśli ktoś nie potrafi zaakceptować, że przez miesiąc chcę być normalnym człowiekiem, trudno”, dodaje. Gigi stawia teraz na życie „w realu”. „Chcę poświęcić teraz więcej uwagi pracy i relacjom z prawdziwym ludźmi. To dla mnie bardzo ważne”, tłumaczy. „Nie chodzi o pieniądze ani kontrakty, ale o sposób, w jaki projektanci inspirują mnie, a ja ich...”.

Już w okresie świątecznym gwiazda unikała social mediów, swój czas poświęcając najbliższej rodzinie. O czym jej mama Yolanda poinformowała... na Instagramie!

 

 

The love and loyalty of my family is worth a thousand friends........ #MyGirls #FamilyTime

A photo posted by YOLANDA (@yolanda.hadid) on Dec 29, 2016 at 4:12pm PST


Zobacz także: Gigi Hadid nago w najnowszej kampanii Versace!

Skomentuj
Reklama

Polecane wideo

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...studiować architektury jak fotograf Giampaolo Sgura?

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.