Nowa Kim Kardashian?

Fani celebrytki krytykują jej najnowsze zdjęcia na Instagramie.

Nowa Kim Kardashian? źródło: instagram.com/kimkardashian

Najsłynniejsza przedstawicielka klanu Kardashianów wróciła do social mediów po kilkunastotygodniowej przerwie, jaką zrobiła sobie po napadzie, który przeżyła w czasie paryskiego tygodnia mody. Jej nowe zdjęcia są kompletnie inne niż te sprzed traumatycznego wydarzenia.

 

 


Celebrytka zamiast w luksusowych sukniach fotografuje się w dresie, siedząc na lekko sfatygowanej kanapie w niedużym drewnianym domku. Spogląda na bawiące się dzieci albo męża (nadal Kanye'go Westa) jedzącego najzwyklejszą na świecie zupę. Nowy wizerunek Kim poruszył fanów. Część z nich zarzuca gwieździe udawanie biednej, ale są i tacy, którzy lakują. I to na potęgę, bo jedno z nowych zdjęć polubiły ponad 4 miliony osób, czyli prawie dwa razy więcej niż najpopularniejszą z wcześniejszych fotografii. Poor chic is the new cool? A może Kardashian uległa modzie na duńską sztukę szczęścia hygge?

 

he always has my back

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on Jan 10, 2017 at 9:31pm PST

 

my son

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on Jan 4, 2017 at 9:54am PST


Albo po prostu wzięła sobie do serca słowa Karla Lagerfelda?

Zobacz także: Kontrowersyjna wypowiedź Karla Lagerfelda!

Reklama

Polecane wideo

Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
... zamiast rocznic związku obchodzić miesięcznice tak jak fotograf Alexi Lubomirski?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.