Reklama

Kendall Jenner pośmiewiskiem? Internauci krytykują jej kolejną reklamę

Co tym razem zdenerwowało ludzi w sieci?

Kendall Jenner pośmiewiskiem? Internauci krytykują jej kolejną reklamę fot. Getty Images

21-letnia Kendall Jenner jest zarazem kochana i nienawidzona. Jedna z największych gwiazd współczesnego modelingu, muza projektantów mody, it-girl, nie ma jakoś ostatnio szczęścia. Czyżby siostra Kim Kardashian zbyt wielu ludziom wyskakiwała już wręcz z lodówki? Miarka się przebrała, świat jest nią zmęczony? A może i całą dynastią Kardashian-Jenner?

Jakiś czas temu internet był oburzony spotem reklamowym Pepsi z Kendall, który w trybie natychmiastowym został wycofany z emisji. Kampania miała propagować pokój, równość i braterstwo, ale fakt, że świat na lepsze zmieniała w niej modelka i puszka napoju, sprawił, że pomysł został wykpiony. Kendall w oficjalnym oświadczeniu przeprosiła za niego, podobnie przedstawiciele firmy Pepsi. Ale to nie wszystko.  

 

 

KENDALL FOR PEPS#pepsi #kendallpepsi #kendalljenner #pub

Post udostępniony przez Kylie was and is Bæ (@kyliefansllm) 13 Kwi, 2017 o 3:58 PDT

 

Kendall Jenner zalicza kolejne wpadki

W międzyczasie ukazało się również wydanie hinduskiego magazynu modowego, na którego okładce pojawiła się nie azjatycka piękność, ale – nie wiadomo czemu – Kendall Jenner. Potem było już tylko gorzej. Modelce dostało się również za reklamę Mango Tribal Spirit jako niepoprawną politycznie – pytano, dlaczego brand, inspirujący się afrykańską sawanną, zatrudnił do kampanii białoskórą Amerykankę.

 

Kendall Jenner pokazała zdjęcie topless

 

Niedługo później Kendall wraz ze swoją młodszą siostrą Kylie stworzyła kolekcję koszulek inspirowanych kultowymi postaciami muzyki – to wkurzyło ludzi jeszcze bardziej. A ostatnio modelka znów oberwała od internautów za reklamę. Tym razem chodzi o współpracę z Adidasem. Marka wybrała Kendall na ambasadorkę kolekcji sportowej Adidas Originals, a przecież Kendall nie ma nic wspólnego ze sportem. Padają pytania: czemu nie wybrano prawdziwej sportsmenki?

 

 

Venus reborn @KendallJenner for #ORIGINALis

Post udostępniony przez adidas Originals (@adidasoriginals) 10 Sie, 2017 o 6:36 PDT

 

Żal Wam Kendall, która ostatnio nie ma szczęścia? Czy ucieszycie się, gdy jej gwiazda przestanie świecić? Jakie jest Wasze zdanie?

Reklama

Polecane wideo

Jak zmieniała się Kendall Jenner na przestrzeni lat?

Kendall i Kylie, 2009 r. / fot. Get...
Kendall i Kylie, 2009 r. / fot. Getty Images
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...obejrzeć dziś „Moulin Rouge”, ulubionego filmu modelki Kendall Jenner?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.