Reklama

Cindy Crawford o swojej córce Kai i co zrobiłaby, gdyby mogła cofnąć czas

Z supermodelką i ambasadorką Omegi rozmawialiśmy w Paryżu.

Cindy Crawford o swojej córce Kai i co zrobiłaby, gdyby mogła cofnąć czas Cindy Crawford z córką Kaią Gerber / fot. Getty Images

Harper's Bazaar w rozmowie z Cindy Crawford

Cindy Crawford, ikona późnych lat 80. i 90. pobłogosławiła ostatnio karierę swojej szesnastoletniej, przepięknej córki Kai, która nie tylko szturmem podbiła wybiegi czterech stolic mody, ale i została ambasadorką prestiżowej marki zegarków, Omegi.  Na pytania czy martwi się o debiutujące w branży dziecko i jakie rady jej daje odpowiada: 

 

Kaia i Presley Gerber twarzami Omegi

 

Zdaję sobie sprawę z tego, jakie pułapki czyhają na ludzi w tej branży, dlatego mogę dobrze nawigować, pomagać i wspierać moje dzieci (Kaię i osiemnastoletniego Presleya, przyp.red). Jestem z nich dumna przede wszystkim dlatego, że są dobrymi i ciepłymi ludźmi, a nie ze względu na ich sukcesy. Czy daję im rady dotyczące modelingu? Oczywiście, że tak – tak samo jak w innych sprawach. Mówię im, żeby traktowali to po prostu jak pracę – mają być profesjonalni, punktualni i nie patrzeć za często w telefon, tylko angażować się w daną sytuację. […] A jeśli chodzi o wybieg, to tłumaczę Kai, żeby dała wyraz swojej osobowości i szła z pewnością siebie. Dużo modelek porusza się teraz jak roboty. Ta wskazówka zaowocowała. Dokładnie to zrobiła na swoim pierwszym pokazie Alexandra Wanga. I dlatego ludzie zwrócili na nią uwagę.

Co by zrobiła, gdyby mogła cofnąć czas i wrócić do jednego dnia swojego życia?

Chciałabym jeszcze raz przeżyć pokaz Versace z 1991 roku z piosenką „Freedom” George’a Michaela w tle. To było absolutnie wyjątkowe. Gdy pracujesz na planie otacza cię siedem osób. Piosenkarki, które wychodzą na scenę, na własne oczy widzą setki tysięcy fanów. Ja pracowałam w małym pomieszczeniu. A efekt, czyli sesja, drukowana jest w magazynie. Więc może masz fanów, ale zupełnie o tym nie wiesz, nie masz z nimi żadnej interakcji. Nie czujesz, ze dookoła ciebie dzieje się coś wyjątkowego. Wiedziałam, że ten dzień, 25 lat temu, zapisze się w historii. To, że mogłam powtórzyć ten moment (razem z Carlą Bruni, Claudią Schiffer, Naomi Campbell i Heleną Christensen, przyp. red) na ostatnim tygodniu mody w Mediolanie było cudowne. Nawet jeśli nie wszystkie dziewczyny, które były na pokazie w latach 90. wystąpiły, piosenka Geroge’a Michaela była przerobiona, a zamiast Gianniego kolekcje zaprojektowała Donatella. Przeżycie tego ponownie było przedziwnym uczuciem – jakby czas w ogóle się nie poruszył, a jednocześnie wszystko się zmieniło.

Redatorka Harper's Bazaar po rozmowie z Cindy Crawford: 

 

With the #one and #only #stunning @cindycrawford #omegahertime

A post shared by Kara Becker (@kara_becker) on Oct 1, 2017 at 6:38am PDT

Reklama

Polecane wideo

Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...nosić od stóp do głów najsłynniejszego wzoru Etro - Peisley?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.