Reklama

10 książek, które chcemy znaleźć pod choinką

O modzie, kuchni i... życiu

10 książek, które chcemy znaleźć pod choinką kolaż: redakcja

Jaką książkę podarować na Gwiazdkę 2017?

Święta to czas, w którym (kiedy już odejdziemy od stołu) bez wyrzutów sumienia możemy nadrobić czytelnicze zaległości. Co nie znaczy, że odpoczywamy od mody – wręcz przeciwnie. Najczęściej sięgamy więc po biografie słynnych ikon stylu albo ich porady.

Wyjątek robimy dla pięknych albumów (np. o roślinach) albo... książek kulinarnych – najlepiej w duchu slow food. Choć od czasu do czasu sięgamy także po lekką powieść, np. o zwierzętach. W końcu to właśnie czworonogi potrafią rozweselić nas najbardziej. Wymarzone książkowe pozycje umieściliśmy w naszej galerii. Zajrzyjcie, poszukując upominku dla swoich najbliższych, albo... dla siebie. Przyjemnej lektury!

 

6 biografii projektantów, które przeczytacie jednym tchem

Reklama

Polecane wideo

10 książek o modzie, urodzie i... kuchni, które chcemy mieć

„Modnie i wygodnie. Jak trampki wes...
„Modnie i wygodnie. Jak trampki weszły na salony.”, Grażyna Olbrych, Dagmara Radzikowska, 49,90 zł | „Właściwie w tej chwili sneakersy są na równi ze szpilkami” – mówi na łamach książki nasza redaktor naczelna, Joanna Góra. I niewątpliwie ma rację. Jak to się stało, że sportowe buty, długo traktowane przez branżę po macoszemu, zrobiły w niej spektakularną karierę? – o tym właśnie jest ta książka.
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...jeść wyłącznie czekolady na lunch tak jak Sonia Rykiel?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.