12 problemów, które zrozumieją tylko ludzie z dobrym gustem

Spójrzmy prawdzie w oczy: wyczucie stylu wpływa nie tylko na Twoje życie towarzyskie, ale nawet na nastrój Twojego kota!

12 problemów, które zrozumieją tylko ludzie z dobrym gustem źródło: oficjalny Facebook filmu „Diabeł ubiera się u Prady”

1. Jak to się dzieje, że gdy wejdziesz do sklepu­­ – czy to vintage shop, czy ekskluzywny butik – to, co Ci się podoba, zawsze okazuje się najdroższe? Masz wypisane na czole, że maleńka taca z mosiądzu bardziej Cię zachwyci niż trzydrzwiowa szafa ze złoconymi okuciami?

2. Musiałaś przestać oglądać w TV programy w rodzaju „Bezczelnie perfekcyjna terapia wnętrz”, bo ciśnienie za bardzo Ci skacze. Ciągle się denerwujesz: „Och, zrobiłabym to lepiej", a stres nie może pozostać bez wpływu na zdrowie.

3. Na Pintereście większość swoich boardów rejestrujesz jako Secret Board – inaczej wszyscy Twoi znajomi nakręcaliby się dokładnie na te same akcesoria. Oczywiście to Ci pochlebia, ale z drugiej strony po co tyle identycznych półek na książki?

4. Może powinnaś zająć się home stagingiem, czyli szykowaniem domów na sprzedaż? Właścicielka mieszkania, które do niedawna wynajmowałaś, podniosła czynsz widząc jak je urządziłaś. Chyba powinnaś pobrać prowizję...

5. Zastanawiasz się czasem, czy Twoi przyjaciele naprawdę lubią Ciebie, czy te zdumiewające rzeczy, które pomagasz im wyszukać na targach staroci. Spotkania na kawę zbyt często przeradzają się we wspólne zakupy pod hasłem: „Zajrzyjmy tylko do tego sklepu, bo szukam prezentu dla X, Y, Z”.

6. Nawet Twój kot zna się na tkaninach. Nie wydaje Ci się, że on naprawdę głośniej mruczy, kiedy wyleguje się na kaszmirze?

7. Trzymasz tak dużo albumów na stoliku do kawy, że na kawę nie ma już na nim miejsca. Dylemat: odłożyć część na półkę czy kupić większy stolik?

8. Często się spóźniasz, bo gdy wychodzisz, musisz jeszcze szybko przetrzepać poduszki. Czy czeka na Ciebie trener osobisty, ważny klient czy narzeczony, musisz mieć pewność, że gdy wrócisz do domu, poduszki będą prezentowały się nienagannie.

9. Na Twoim Instagramie jest więcej zdjęć stolików niż selfików. No i to prawda, sporo czasu poświęciłaś na ich wystylizowanie.

10. Przestałaś odwiedzać niektórych krewnych w ich domu, bo nie możesz zapanować nad przemożną potrzebą przesunięcia kanapy pod inną ścianę. I nie chcesz po raz kolejny staczać tej walki.

11. Kiedy mówisz: „Dziękuję, naprawdę nie trzeba było”, to dokładnie masz na myśli. Naprawdę. Nie trzeba było. To coś powinno było zostać w sklepie i uszczęśliwić kogoś innego.

12. Twój kalendarz jest zapełniony po brzegi... I podejrzewasz, że często jesteś na liście zaproszonych, bo wieść o Twoich upominkach szeroko się rozniosła. Czy eks-dziewczyna Twojego dalekiego kuzyna naprawdę nie wyobraża sobie bez Ciebie urodzin, czy raczej pamięta wazon, który podarowałaś im z okazji parapetówki?

Źródło: HarpersBazaar.com

Skomentuj
Reklama

Polecane wideo

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...kolekcjonować albumów o fotografii jak modelka Anja Rubik?

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.