Reklama

Śniadania projektantów

Od czego zaczyna dzień Karl Lagerfeld, a co jadają rano Jeremy Scott, Jean Paul Gaultier czy Isabel Marant.

Śniadania projektantów Diane von Fusrtenberg / źródło: instagram.com/dvf

Tom Ford

Śniadanie je dosyć późno, bo dopiero około 9.00, po treningu. A składa się ono z pełnoziarnistego muesli lub otrąb, połówki banana i kilku plastrów ananasa.

 

Diane von Furstenberg

Rano je owoce: granaty, kiwi, papaje, czasem z jogurtem, do tego obowiązkowa czarna kawa.

 

Donna Karan

Dzień zaczyna od omletu z białek ze szpinakiem. Zamiast kawy woli pobudzający koktajl z warzyw, takich jak jarmuż, szpinak, ogórek, seler, do tego dorzuca imbir i dodaje trochę soku z cytryny.

 

Michael Kors

Nie ma obsesji na punkcie zdrowego odżywiania. Jego poranny posiłek to bajgiel cebulowy z masłem (kupiony w barze). Do tego mrożona herbata z cytryną i słodzikiem, bo nigdy nie pije ciepłych napojów. W weekend często je śniadanio-lunche, co polega na tym, że zamawia bajgla cebulowego z łososiem.

 

Rick Owens

Awangardowy projektant do kwestii żywienia też nie podchodzi w sposób konwencjonalny: „Jem trochę muesli na sucho, nie przepadam za śniadaniami”, mówi.

 

Jean Paul Gaultier

Śniadanie robi mu gospodyni, a jest to zwykle szklanka soku wyciśniętego z pomarańczy lub grejpfrutów oraz sałatka z owoców sezonowych. Raz w miesiącu pozwala sobie na wszystko, czego ze względu na dietę powinien unikać: café au lait z dużą ilością pełnotłustego mleka oraz chleb z solonym masłem i dżemem domowej roboty, które przysyła mu kuzynka z południa Francji.

 

Clare Waight Keller (Chloé)

Sama pije herbatę i sok ze świeżych owoców, za to dzieciom przyrządza obfite, choć niezbyt zdrowe śniadanie: bułeczka z czekoladą, bagietka z Nutellą lub kanapka z masłem orzechowym.

 

Jeremy Scott

Posiłki (wegetariańskie, a często wegańskie) dowozi mu firma cateringowa. Są urozmaicone i obfite, np. sześć białek jajek ze słodkimi ziemniakami, szpinakiem, grzybkami, zielonym sokiem i trochę słodszym brązowym. Cel: zachować odpowiedni poziom protein.

 

Isabel Marant

Po przebudzeniu pije kawę lub herbatę z mlekiem, w drodze do pracy sok imbirowo-marchwiowy, a już w biurze kolejną kawę – „mało francuską”, jak sama mówi, lurowatą americanę. („Żadne tam espresso”.)

 

Karl Lagerfeld

Na dzień dobry wypija dwa koktajle proteinowe, przyrządzone przez własnego lekarza (mają smak czekoladowy i zero cukru), do tego jabłka gotowane na parze. I to wszystko. „Nie lubię rano niczego innego. Nigdy nie piję nic gorącego. Ani kawy, ani herbaty.”. Przez cały dzień dyrektor kreatywny Chanel popija za to... colę dietetyczną.

Zobacz także: Śniadanie w stylu Victoria’s Secret, czyli co jedzą Aniołki?

Reklama

Polecane wideo

Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...zagrać w ulubioną grę modelki Cary Delevingne - Call of Duty?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.