Księżniczki Disneya zamiast celebrytek?

Jedna z nich pojawiła się na okładce Harper's Bazaar!

Księżniczki Disneya zamiast celebrytek? źródło: instagram.com/greg_gr

Kiedy byłyśmy małe, to właśnie one były naszymi idolkami. Dobre i piękne. Każda z nas chciała znaleźć się w ich skórze. Z czasem Arielkę, Bellę, Aurorę i inne księżniczki z animacji Disneya zastąpiły gwiazdy z krwi i kości: Cara Delevingne, Kendall Jenner i Gigi Hadid. Jednak to już nie to samo. Przynajmniej tak twierdzi Gregory Masouras, grecki fotograf i ilustrator, który postanowił przywrócić księżniczkom (i innym bohaterom baśni) ich dawną świetność. W ramach projektu artystycznego #AnimationInReality na swoim Instagramie (@greg_gr) zamieszcza zdjęcia okładek prestiżowych magazynów i plakatów reklamowych oraz kadry z czerwonych dywanów, na których zamiast top modelek i celebrytek pojawiają się baśniowe postacie. Pomysł się spodobał. Konto artysty obserwuje już ponad 118 tysięcy osób!

Naszym zdaniem Pocahontas w roli okładkowej gwiazdy Harper's Bazaar wygląda bajecznie. A jak Wam się podoba?

Zobacz także: Świnka Piggy w kampanii Kate Spade!

Reklama

Polecane wideo

Księżniczki Disneya zamiast celebrytek?

Księżniczki Disneya zamiast celebrytek? - zdjęcie 1
Skomentuj

Podobne tematy

Reklama
...jeść wyłącznie czekolady na lunch tak jak Sonia Rykiel?

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.