Reklama

Ulubiona marka millenialsów

Wy też ją lubicie?

Ulubiona marka millenialsów źródło: Instagram.com/victoriassecret

Odkrycia dokonali naukowcy – oczywiście amerykańscy.  Pod koniec zeszłego roku przeprowadzili badania na grupie 2,5 tysiąca osób w wieku od 13 do 34 lat.

 

Wyniki? Największą popularnością cieszy się Victoria's Secret! Nie wiadomo, czy do sukcesu marki przyczyniła się zmysłowa bielizna, kosmetyki czy też głośne pokazy z udziałem seksownych Aniołków – pewne jest za to, że zakupy robi tam 46 procent badanej populacji!

 

 

Ready to rock this week. What’s on your playlist? #MusicMonday

A post shared by Victoria's Secret (@victoriassecret) on Apr 17, 2017 at 7:08am PDT

 

Miejsca na podium zajmują także: Sephora (z wynikiem 38%) i Nike (29%). A po piętach depczą im kolejno: Coach (jedna z dwóch luksusowych marek w rankingu), Kate Spade New York, Michael KorsLululemon. Myślicie, że w Europie pierwsza trójka wyglądałaby podobnie?

 

Najcenniejsze marki modowe? Wcale nie te najbardziej luksusowe!

 

 

 

Reklama

Polecane wideo

Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...prowadzić własnego programu kulinarnego na Youtube jak modelka Jourdan Dunn?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.