Ulubiona marka millenialsów

Wy też ją lubicie?

Ulubiona marka millenialsów źródło: Instagram.com/victoriassecret

Odkrycia dokonali naukowcy – oczywiście amerykańscy.  Pod koniec zeszłego roku przeprowadzili badania na grupie 2,5 tysiąca osób w wieku od 13 do 34 lat.

 

Wyniki? Największą popularnością cieszy się Victoria's Secret! Nie wiadomo, czy do sukcesu marki przyczyniła się zmysłowa bielizna, kosmetyki czy też głośne pokazy z udziałem seksownych Aniołków – pewne jest za to, że zakupy robi tam 46 procent badanej populacji!

 

 

Ready to rock this week. What’s on your playlist? #MusicMonday

A post shared by Victoria's Secret (@victoriassecret) on Apr 17, 2017 at 7:08am PDT

 

Miejsca na podium zajmują także: Sephora (z wynikiem 38%) i Nike (29%). A po piętach depczą im kolejno: Coach (jedna z dwóch luksusowych marek w rankingu), Kate Spade New York, Michael KorsLululemon. Myślicie, że w Europie pierwsza trójka wyglądałaby podobnie?

 

Najcenniejsze marki modowe? Wcale nie te najbardziej luksusowe!

 

 

 

Skomentuj
Reklama

Polecane wideo

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...studiować architektury jak fotograf Giampaolo Sgura?

Najnowsze artykuły

×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.