Reklama

Dlaczego lepiej zrezygnować z dietetycznej coli

Czy Karl Lagerfeld już o tym wie?

Dlaczego lepiej zrezygnować z dietetycznej coli źródło: Instagram.com/dietcoke

Lagerfeld, znany wielbiciel dietetycznej coli, nie będzie zadowolony. W poważnym czasopiśmie medycznym Stroke, oficjalnym periodyku Amerykańskiego Stowarzyszenia Neurologicznego, ukazał się ostatnio wstrząsający artykuł o napojach gazowanych. Naukowcy z American Heart Association udowodnili w nim, że codzienne picie sztucznie słodzonego napoju gazowanego, czyli także Pepsi lub Coli, trzykrotnie zwiększa ryzyko udaru lub demencji starczej. I to tylko jednej puszki! – a słynny projektant chwali się tym, że dziennie wypija ich kilka… Szkodliwa dla naszych naczyń krwionośnych jest również dietetyczna, czyli mniej słodka, cola.

 

Naukowcy przebadali pod kątem udaru mózgu prawie 3 tysiące osób po 45. roku życia, a pod kątem demencji ponad 1400, które ukończyły 60 lat. Profesor Rachel K. Johnson z prestiżowego University of Vermont tak podsumował rezultaty przeprowadzonych testów: „Powinniśmy ostrożnie podchodzić do napojów gazowanych. Zdrowiej sięgnąć po szklankę czegoś, co nie zawiera słodzików, np. wodę albo odtłuszczone mleko”.

 

Czekamy na następny wywiad z Lagerfeldem, ciekawe, czy zmieni swoje przyzwyczajenia…

 

10 ekscentrycznych zwyczajów Karla Lagerfelda.

Reklama

Polecane wideo

Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...nosić od stóp do głów najsłynniejszego wzoru Etro - Peisley?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.