Dlaczego lepiej zrezygnować z dietetycznej coli

Czy Karl Lagerfeld już o tym wie?

Dlaczego lepiej zrezygnować z dietetycznej coli źródło: Instagram.com/dietcoke

Lagerfeld, znany wielbiciel dietetycznej coli, nie będzie zadowolony. W poważnym czasopiśmie medycznym Stroke, oficjalnym periodyku Amerykańskiego Stowarzyszenia Neurologicznego, ukazał się ostatnio wstrząsający artykuł o napojach gazowanych. Naukowcy z American Heart Association udowodnili w nim, że codzienne picie sztucznie słodzonego napoju gazowanego, czyli także Pepsi lub Coli, trzykrotnie zwiększa ryzyko udaru lub demencji starczej. I to tylko jednej puszki! – a słynny projektant chwali się tym, że dziennie wypija ich kilka… Szkodliwa dla naszych naczyń krwionośnych jest również dietetyczna, czyli mniej słodka, cola.

 

Naukowcy przebadali pod kątem udaru mózgu prawie 3 tysiące osób po 45. roku życia, a pod kątem demencji ponad 1400, które ukończyły 60 lat. Profesor Rachel K. Johnson z prestiżowego University of Vermont tak podsumował rezultaty przeprowadzonych testów: „Powinniśmy ostrożnie podchodzić do napojów gazowanych. Zdrowiej sięgnąć po szklankę czegoś, co nie zawiera słodzików, np. wodę albo odtłuszczone mleko”.

 

Czekamy na następny wywiad z Lagerfeldem, ciekawe, czy zmieni swoje przyzwyczajenia…

 

10 ekscentrycznych zwyczajów Karla Lagerfelda.

Reklama

Polecane wideo

Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...prowadzić własnego programu kulinarnego na Youtube jak modelka Jourdan Dunn?

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.