Reklama

Dlaczego by nie...

przeczytać listopadowego numeru Harper's Bazaar? W końcu to wydanie jubileuszowe!

Dlaczego by nie... Harper's Bazaar Polska, listopad 2017

Dokładnie 150 lat temu, w listopadzie 1867 roku, zadebiutował Harper's Bazaar – pierwszy i najstarszy magazyn modowy na świecie. Najnowszy, jubileuszowy numer jest więc dla nas szczególny. Dlaczego by nie... dowiedzieć się więc dlaczego?

 

Dlaczego by nie... zadziwić się, jak bardzo Harper's Bazaar przez 150 lat swojej obecności na rynku wpłynął na życie kobiet na świecie, nie tylko kreując modę?

 

Dlaczego by nie... spędzić 24 godzin z legendarną redaktor mody Dianą Vreeland, słynącej ze świetnego stylu autorki niekonwencjonalnej i bardzo odważnej rubryki „Dlaczego by nie...”?

 

Dlaczego by nie... zachwycić się ikonicznymi okładkami magazynu w interpretacji najsłynniejszych polskich fotografów mody? Zwłaszcza, że przed obiektywem stanęła Zofia Wichłacz – najjaśniejsza gwiazda wśród aktorek młodego pokolenia?

 

Dlaczego by nie... znaleźć 50 sposobów na czerwień – najbardziej spektakularny z kolorów, najmodniejszy tej jesieni?

 

Ikoniczne zdjęcia Harper's Bazaar wyświetlone na... Empire State Building!

 

Dlaczego by nie... dowiedzieć się, co wspólnego mają projektanci mody i... czarownice?

 

Dlaczego by nie... poznać bliżej artysty Jaspera Johnsa, któremu pewnej nocy przyśniła się amerykańska flaga i dowiedzieć się, co z tego wynikło?

 

Dlaczego by nie... sprawdzić, co wspólnego mają ze sobą Kristen Stewart i Coco Chanel?

 

Dlaczego by nie... odkryć wszystkich grzeszków dynastii Gucci?

 

Dlaczego by nie... odkryć dla siebie Witolda Gombrowicza, czytając wywiad z autorką jego znakomitej biografii, Klementyną Suchanow?

Reklama

Polecane wideo

Okładki BAZAAR okiem polskich projektantów

Michał Szulc – Projekt okładki Harp...
Michał Szulc – Projekt okładki Harper's Bazaar z okazji 150-lecia
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...sprzedawać bezglutenowych ciasteczek, a dochód ze sprzedaży przekazać na cele charytatywne jak modelka Karlie Kloss?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.