Street fashion z tygodni mody męskiej wiosna-lato 2017

Garść inspirujących obserwacji!

Street fashion z tygodni mody męskiej wiosna-lato 2017 Mediolan Fashion Week / fot. ImaxTree / agencja Free

Garnitury w żółte prążki, herbaciane poszetki, satynowe piżamy, koszule w printy oraz spektakularne dodatki – o czym mowa? Oczywiście o najnowszych stylizacjach prosto z tygodni mody męskiej. Za sobą mamy już Fashion Week w Londynie i Mediolanie oraz sławny Pitti Uomo we Florencji, gdzie jak co roku mogliśmy podziwiać nonszalanckie podejście do mody i zaskakujące połączenia zarówno wzorów, jak i faktur. Aż trudno nam uwierzyć, że mężczyźni mogą tak wyglądać... Spragnionych nowych inspiracji, odsyłamy do galerii, bo naprawdę warto! Tym bardziej, że pokazy w Paryżu wciąż trwają jeszcze w najlepsze.

Zobacz także: Pułapki sezonu wiosna-lato 2016!

Street fashion z tygodni mody męskiej wiosna-lato 2017

Paris Fashion Week / fort. ImaxTree...
Paris Fashion Week / fort. ImaxTree agency Fee
Skomentuj
Reklama

Polecane wideo

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...uczynić życiowym mottem miłosnej rady Victorii Beckham „Mierz wysoko”?

Najnowsze artykuły

×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.