Reklama

Top 10: biżuteria, którą każda kobieta powinna mieć

Bez odpowiednich dodatków żadna szafa nigdy nie jest naprawdę pełna.

Top 10: biżuteria, którą każda kobieta powinna mieć fot. Getty Images

1. Złota bransoletka Love Cartier

Jedna z najbardziej kultowych ozdób. Zaprojektowana w 1970 roku, bransoletka Love Cartiera została zadedykowana wszystkim zakochanym. Zamykana na złoty śrubokręt, ma symbolizować wieczną miłość. Sprzęt do otwarcia bransoletki pozostaje bowiem w rękach obdarowującego. Love to ulubiony dodatek gwiazd, ale podobną błyskotkę z powodzeniem znajdziemy w większości sieciówek.

Bransoletka Love Cartier, 24 200 PLN 

2. Naszyjnik z pereł

Jackie Kennedy powtarzała, że perły zawsze są w dobrym guście. Coco Chanel nie wychodziła bez nich z domu. Jeśli taką opinię mają największe ikony mody, musi być jasne, że sznur pereł to coś, co każda kobieta powinna mieć w swojej szkatułce na biżuterię. I wcale nie muszą być prawdziwe. Przecież nawet sama Chanel zawsze nosiła sztuczne.

Kenneth Jay Lane, 1273 PLN / fot. net-a-porter.com

 

3. Diamentowy choker

Cyrkonie mogą być równie dobrymi przyjaciółmi kobiety co diamenty. Szczególnie jeśli znajdują się na ciasno oplatającym szyję chokerze. Taki dodatek świetnie sprawdzi się zarówno w casualowej stylizacji z dżinsami i T-shirtem, jak i do wieczorowej sukni.

Humblechic.com, 135 PLN

4. Drobne złote kolczyki

Najlepiej w formie półkola. Wyjątkowo piękne i ponadczasowe są Atlas Hoop od Tiffany & Co. Dobrze wypadają w połączeniu z najmodniejszym dodatkiem sezonu, czyli prostym chokerem z czarnego weluru.

Atlas Hoop Tiffany & Co.,  4050 PLN

 

5. Bransoletki charms 

Ich niewątpliwym atutem jest możliwość personalizacji. W przypadku bransoletek typu charms tworzy się swój własny projekt, dowolnie łącząc koraliki. A gdy z każdym z tych elementów będą wiązać się wspomnienia, wtedy taka bransoletka zaczyna przypominać przenośny pamiętnik na nadgarstku.

Pandora, całość 1445 PLN (pojedynczy koralik około 160 PLN)

 

6. Złoty, długi łańcuszek 

Jeśli założymy jeden, nada całej stylizacji eleganckiego tonu. W połączeniu z innymi doda nuty boho. Złoty długi łańcuszek dosłownie zachowuje się jak kameleon, co sprawia, że jest absolutnie niezbędny w szkatułce każdej kobiety.

Van Cleef & Arpels, 28 149 PLN

 

7. Pierścionek z oczkiem

Tutaj zwycięską marką w tej kwestii zdaje się być Bulgari. Ich klasyczne srebrne pierścionki z błyszczącym kolorowymi kamieniami sprawiają, że serce zaczyna bić szybciej. Dla miłośników nowoczesnych form Yves Saint Laurent proponuje fantazyjny Arty Ring. Kochają go Alexa Chung, Beyoncé czy Chiara Ferragni.

Bulgari, 18 200 PLN 

 

8. Middle Ring

Jeden z najbardziej uroczych i kobiecych fasonów pierścionków na rynku. Middle Rings zakłada się na pierwszą kostkę palca. W połączeniu z klasycznymi i cienkimi pierścionkami tworzą zjawiskowy zestaw.

Isabel Marant, 240 PLN / fot. net-a-porter.com

 

9. Zegarek z prostokątną kopertą

Nie ma chyba bardziej klasycznego projektu zegarka. Na jego korzyść przemawia fakt, że podobny design jest na czasie już od początków XX wieku. Krótko mówiąc – ponadczasowość gwarantowana. Najpiękniejsze zegarki tego typu to Cartier Tank i Chanel Boy.

Cartier Tank, 18 150 PLN

 

10. Zdobną nausznicę

Wypromowane m.in. przez Carę Delevingne pojedyncze kolczyki zakrywają cały lub tylko część płatka ucha i są idealnym dodatkiem na wieczór. Wystarczy czarna suknia do ziemi, błyszcząca nausznica et voila! Jesteśmy gotowe do wyjścia.  

 

Chloé, 790 PLN / fot. net-a-porter.com

 

Zobacz także: Trend w biżuterii: Chokery

Reklama

Polecane wideo

Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...ukończyć szkoły muzycznej w klasie fortepianu jak modelka Małgosia Bela?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.