Reklama

Najgorsze modowe trendy ostatnich dekad

Naprawdę lepiej, żeby niektóre z nich nie wracały...

Najgorsze modowe trendy ostatnich dekad fot. Getty Images

Mamy skłonność do zachwycania się stylem minionych dekad – że kobiety ubierały się pięknie, że to takie inspirujące, eleganckie, ach i och. Ale w rzeczywistości modowe błędy i wypaczenia zdarzały się zawsze, odkąd Adam i Ewa zobaczyli, że są nadzy i zaczęli nerwowo rozglądać się za ubraniem. Jeśli wciąż jeszcze masz zespół stresu pourazowego po tym, jak zobaczyłaś niektóre trendy początku trzeciego tysiąclecia, może uspokoi Cię informacja, że każda dekada ma swe własne błędy i musi stanąć twarzą w twarz z wieloma kontrowersyjnymi krawieckimi wyzwaniami. A to trzeba się ściskać gorsetem, a to nosić welurowe dresy, a to inspirować się stylem kierowcy tira. Poniżej znajdziecie przegląd najbardziej odrzucających trendów w modzie począwszy od początku XX wieku.

Zobacz także: Do którego mężczyzny wzdychały wszystkie kobiety w roku Twojego urodzenia?

Reklama

Polecane wideo

Najgorsze modowe trendy ostatnich dekad

Lata 1900. Gorsety | Zmasakrowane o...
Lata 1900. Gorsety | Zmasakrowane organy wewnętrzne, połamane żebra, godziny spędzane na ubieraniu się – to tylko niektóre skutki noszenia gorsetów. Na początku XX wieku były szczególnie niewygodne, bo modna była sylwetka w kształcie litery S. / fot. Getty Images
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...zmienić imienia i nazwiska jak projektant Michael Kors?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.