Reklama

Najbardziej ambitna marka na świecie

O nowych wyzwaniach i kobiecym zegarmistrzostwie rozmawiamy z Raynaldem Aeschlimannem, Prezydentem i Dyrektorem Generalnym marki OMEGA.

Najbardziej ambitna marka na świecie Z Raynaldem Aeschlimannem, Prezydentem i Dyrektorem Generalnym marki OMEGA spotkaliśmy się przy okazji premiery nowej kolekcji w Pekinie / fot. materiały prasowe

Serdeczność, otwartość, poczucie humoru i niezaprzeczalny urok osobisty. Do tego pasja i ogromna wiedza. To pierwsze słowa, które przychodzą mi na myśl przy okazji pierwszej rozmowy z Raynaldem Aeschlimannem. Do Pekinu na zaproszenie OMEGI przyjechali dziennikarze z różnych stron świata, ale Prezydent i Dyrektor Generalny marki w lot zapamiętał moją narodowość i imię. Zwykle osoby na wysokich stanowiskach nie zaprzątają sobie głowy takimi „drobiazgami”.

Podczas uroczystej kolacji z okazji premiery nowej kolekcji zegarków Constellation Petite Seconde (honorowym gościem przyjęcia była ambasadorka marki, Nicole Kidman), Raynald Aeschlimann powiedział, że „wszystkie zegarki OMEGI, te stare i nowe, mają to samo DNA – chcą być najlepsze na świecie”. Po przeczytaniu tego wywiadu nie będziecie mieć wątpliwości, że naszemu rozmówcy przyświeca ten sam cel.


Nicole Kidman i Raynald Aeschlimann w butiku OMEGI w Oriental Plaza w Pekinie, który jest nie tylko flagowym punktem sprzedaży marki w Chinach, ale także największym w Azji i zarazem jednym z największych butików z zegarkami na świecie. / fot. materiały prasowe

 

Aby sprawdzić godzinę, częściej niż na nadgarstek spoglądamy dziś na ekran komórki. Czy to wyzwanie dla twórców luksusowych zegarków?

Nie uważam, by telefony komórkowe były bezpośrednią konkurencją dla zegarków. To, że oprócz wielu różnych funkcji pokazują też czas, nie stawia ich w tym samym szeregu. Luksusowe zegarki definiują styl i osobowość. Mają wymiar emocjonalny, bo jest coś wyjątkowego w noszeniu na ręku przez lata pięknego wyrobu rzemiosła.


Co jest największą wartością OMEGI?

OMEGA to jedna z najbardziej ambitnych marek na świecie. Nasza historia, reputacja i innowacyjny duch są doceniane przez wiele osób, a to buduje nasze poczucie siły na rynku.

 

Proszę powiedzieć coś więcej o klientach OMEGI. Czy motywacje w różnych częściach świata różnią się od siebie? Czy miejsce, w którym żyjemy ma istotny wpływ na proces podejmowania przez nas decyzji?

Zakup zegarka ma bardzo indywidualna i osobista czynność. Gdy go przymierzasz, zdajesz sobie sprawę, który zegarek będzie dla ciebie idealny. Chodzi o kolory, materiały i oczywiście cenę. Ważne jest jednak nie tylko to, jak zegarek leży na nadgarstku i jaki ma rozmiar, ale także jakie emocje budzi. Dla wielu osób ważne są historie, które wiążą się za danym modelem. Na przykład to, że taki sam zegarek noszony był na Księżycu lub na dnie oceanu. W Europie i USA panuje moda na śmiałe, sportowe zegarki, takie jak nasze OMEGA Speedmaster i OMEGA Seamaster. W Azji większą popularnością cieszy się klasyczne wzornictwo naszych linii Constellation i De Ville. Nie jest to jednak uniwersalna zasada. Nie ma znaczenia, gdzie mieszkasz. Jeśli cenisz wysoką jakość i piękny design, OMEGA ma ci do zaoferowania wielką różnorodność. To jedna z mocnych stron naszej marki.


 

Od lewej: zegarek OMEGA Speedmaster CK, OMEGA Seamaster Aqua Terra, OMEGA Constellation Tahiti, OMEGA De Ville Prestige / fot. materiały prasowe

 

Został Pan Prezydentem marki w czerwcu. Czy pańska wizja OMEGI istotnie różni się od wizji pana poprzednika, Stephena Urquharta? W nowej ofercie pojawiły się okulary przeciwsłoneczne...

Nasze wizje nie są różne. Jednak nowe wyzwania i zmiany na rynku wymagają nowych sposobów myślenia. Rośnie nowe pokolenie konsumentów, posiadające unikalne zwyczaje zakupowe i upodobania. Musimy mieć pewność, że rozumiemy ten rynek i efektywnie się na nim poruszamy. Nasza jakość i innowacyjność nie podlegają dyskusji – są równie wspaniałe jak zawsze. Żeby ludzie się o nich dowiedzieli, musimy mądrze zarządzać komunikacją.

 

Spotykamy się w Pekinie z okazji premiery nowej kolekcji dla kobiet. OMEGA poświęca im wiele uwagi...

Nigdy nie zapominaliśmy o zegarkach dedykowanym kobietom, co premiera Constellation Petite Seconde i nasza historyczna wystawa Her Time w Chinach zresztą doskonale obrazują. Przeglądając magazyny dla kobiet, blogi i media społecznościowe, łatwo zauważyć, że kobiety uwielbiają mówić o zegarkach i traktują je jak ważny element biżuterii. Wspaniały zegarek to przedmiot pożądania i to dla OMEGI jest bardzo ważne. Kobiece zegarmistrzostwo otwiera przed nami wiele interesujących możliwości w zakresie wzornictwa. A my takie wyzwania kochamy.

Zobacz także: Mały sekundnik – o co w tym chodzi? Czyli wszystko, co powinniście wiedzieć o nowej kolekcji zegarków OMEGA Constellation Petite Seconde!

Reklama

Polecane wideo

Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...założyć swojemu pupilowi konta na Instagramie tak jak projektant Marc Jacobs?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.