Kampania Chanel na wiosnę-lato 2017

Jest moc!

Kampania Chanel na wiosnę-lato 2017 Kampania Chanel wiosna-lato 2017 / fot. Karl Lagerfeld

Gdy przed obiektywem Karla Lagerfelda (dyrektora artystycznego słynnego domu mody) staje amerykańska modelka Arizona Muse, efekt musi być elektryzujący! I taka jest też najnowsza kampania Chanel, promująca kolekcję na wiosnę-lato 2017, pokazaną podczas paryskiego Data Centre Show. Charakterystyczne dla Chanel motywy (tweedowe garsonki, duet czerni i bieli, okazała biżuteria z logo złożonym z dwóch C) przekornie łączą się tu z wizją (oraz energią) przyszłości: żywymi kolorami, muzycznymi inspiracjami (punk i hip-hop), elementami rodem z filmów science-fiction. Nie bez znaczenia jest także sposób sfotografowania nowych projektów. Białe tło i mocne oświetlenie sprawiają, że dynamiczne pozy modelki i wyraziste stylizacje jeszcze bardziej rzucają się w oczy. Jak Wam się podoba?

Zobacz także: Nowa torebka Chanel! Czy Gabrielle przebije słynną 2.55?

Kampania Chanel na wiosnę-lato 2017

Kampania Chanel wiosna-lato 2017 /...
Kampania Chanel wiosna-lato 2017 / fot. Karl Lagerfeld
Skomentuj
Reklama

Polecane wideo

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...prowadzić wirtualnego życia w ulubionej grze modelki Suki Waterhouse - The Sims?

Najnowsze artykuły

×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.