Hit sezonu: kardigany Alanui

Fenomen!

Hit sezonu: kardigany Alanui źródło: instagram.com/alanui_

Choć to marka włoska, w jej wzornictwie próżno doszukiwać się tradycyjnych odniesień. W kręgu zainteresowań Alanui znajdują się wyłącznie rdzenni mieszkańcy Ameryki. Stąd na kaszmirowych kardiganach wizerunki Indian, konie, tipi i kaktusy. Marka specjalizuje się w wyjątkowych swetrach, a by powstał jeden, potrzeba 980 gramów najszlachetniejszej koziej wełny i aż 11 godzin! Warto jednak poczekać (i słono zapłacić), bo w kardiganie Alanui trudno pozostać niezauważoną.

Fankami marki są już słynne trendsetterki i gwiazdy: Alessandra Ambrosio, Sara Sampaio, Sarah Colette, Chiara Totire, a nawet Anna Dello Russo! O Alanui piszą także najważniejsze magazyny modowe na świecie. Najnowsza kolekcja, na wiosnę-lato 2017 roku, już zdążyła zniknąć z luksusowej platformy e-commerce net-a-porter.com, gdzie sprzedawane są projekty marki. Oczekując na dostawę, zajrzyjcie do naszej galerii.

Zobacz także: Torebka sezonu: Pierce Bag J.W. Anderson. Jak ją nosić podpowiadają blogerki, Gosia Boy i Olivia Kijo!

Reklama

Polecane wideo

Hit sezonu: kardigany Alanui

źródło: instagram.com/alanui_
źródło: instagram.com/alanui_
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Reklama
... zamiast rocznic związku obchodzić miesięcznice tak jak fotograf Alexi Lubomirski?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.