Reklama

Chanel Gabrielle niejedno ma imię

W wyjątkowej kampanii nową linię torebek promują Cara Delevingne, Kristen Stewart i Pharell Williams.

Chanel Gabrielle niejedno ma imię Kristen Stewart w kampanii Chanel / fot. materiały prasowe

Paryski dom mody Chanel składa hołd swojej założycielce. Choć wszyscy mówili na nią po prostu Coco, to naprawdę miała na imię Gabrielle. I to właśnie tym imieniem Karl Lagerfeld nazwał całą nową linię torebek (od worka po shoppery)Do kampanii zaprosił Carę Delevingne, Kristen Stewart, Pharella Williamsa oraz Caroline de Maigret. Każde z nich jest bohaterem innego wideo, którego zadaniem jest przybliżenie postaci projektantki i założycielki imperium Chanel.

 

Premiera torebek i filmów została zaplanowana na 3 kwietnia, ale już teraz możemy obejrzeć krótkie trailery, opublikowane przez dom mody na oficjalnym kanale YouTube. Cztery kilkunastosekudnowe zapowiedzi zdradzają niewiele. Wiemy natomiast, że za każdy z nich odpowiada inny reżyser: Daniel Askill, ShiShi Yamazaki, Olivier Assayas oraz Antoine Carlier. Z niecierpliwością czekamy na efekty kampanii! 

 

źródło: YouTube.com

 

 źródło: YouTube.com

 źródło: YouTube.com

 źródło: YouTube.com

 

Zobacz także: Gabrielle rebeliantka.

Reklama

Polecane wideo

Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...zastrzec swojego imienia i nazwiska jako oficjalny znak towarowy, tak jak zrobiła to modelka Cara Delevingne?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.