15 modnych okularów przeciwsłonecznych marki Tonny

Wszystkie osadzone w najnowszych trendach, za przystępną cenę i z polską metką!

15 modnych okularów przeciwsłonecznych marki Tonny Tonny wiosna-lato 2017 / fot. materiały prasowe

Lato zbliża się wielkimi krokami, z każdym dniem rosną więc chęci na nowe okulary przeciwsłoneczne. Tym bardziej, że światowe tendencje dają nam dużo możliwości. Na wybiegach pojawiły się oprawki z niewielkimi szkłami w stylu lat 90., kanciaste modele, jakie nosiło się w latach 80., duże owalne z dekady dzieci-kwiatów, są też sportowe wzory z kolorowymi szkłami.

Polska marka Tonny trzyma rękę na pulsie. W jej wiosenno-letniej kolekcji na 2017 rok można znaleźć całą gamę ciekawych i różnorodnych projektów. Obok wymienionych wyżej tendencji, są też kocie okulary jak z lat 50., nowoczesne zakrzywione zauszniki i – ukochane chociażby przez włoski duet Dolce & Gabbana – oprawki w graficzne, grube, czarno-białe pasy.

Z oferty Tonny wybraliśmy 15 modeli, które zdecydowanie sprawdzą się w słoneczne dni.
Najlepsza wiadomość: ich cena waha się od 329 do 379 złotych. Gdzie można je dostać? W salonach optycznych na terenie całej Polski. Mapę znajdziecie na stronie Tonnydesign.com.

Zobacz także: Najmodniejsze okulary na wiosnę 2017!

Reklama

Polecane wideo

15 modnych okularów przeciwsłonecznych marki Tonny

Tonny wiosna-lato 2017 / fot. mater...
Tonny wiosna-lato 2017 / fot. materiały prasowe
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...obejrzeć dziś „Moulin Rouge”, ulubionego filmu modelki Kendall Jenner?

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.