Poznajcie nowy dodatek sezonu: ozdobny pasek…

…do torebki! Czy zdetronizuje modne do tej pory breloki?

Poznajcie nowy dodatek sezonu: ozdobny pasek… Pokaz kolekcji Fendi wiosna - lato 2017 / fot. ImaxTree / agencja Free

Pasek ważniejszy niż torebka?

Naszej ulubionej torebce też należą się kolorowe dodatki – przekonują od kilku sezonów projektanci. Zaczęło się od skórzanych breloków – długich frędzli, później pojawiły się większe kolorowe futrzane pompony, a nawet bohaterowie z bajek. Wiosną Karl Lagerfeld (dla Fendi), Miuccia Prada, duet Dolce & Gabbana i inni poszerzyli swoją ofertę o biżuteryjne, skórzane, wyszywane paski, które można dowolnie łączyć z różnymi modelami torebek. Jednak taki dodatek z logo znanego domu mody nie jest wcale tani. Ceny zaczynają się od ok. 400 złotych (Marc Jacobs), a kończą nawet na prawie 8 tysiącach złotych. Ale może warto, bo paski są tak spektakularne, że zawsze robią wrażenie!

Więcej o trendach i akcesoriach sezonu przeczytacie w naszym numerze specjalnym Harper’s Bazaar kolekcje wiosna-lato 2017. Już w sprzedaży!

 

10 torebek z sieciówek, które wyglądają jak milion dolarów!

Reklama

Polecane wideo

Poznajcie nowy dodatek sezonu: ozdobny pasek…

Fendi, 7770 PLN / fot. Net-a-porter...
Fendi, 7770 PLN / fot. Net-a-porter.com
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...prowadzić własnego programu kulinarnego na Youtube jak modelka Jourdan Dunn?

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.