Tylko Kylie taka wpadka ujdzie na sucho? I jeszcze na tym zarobi

Zobaczcie i porównajcie te dwa projekty butów. Co wy na to?

Tylko Kylie taka wpadka ujdzie na sucho? I jeszcze na tym zarobi fot. Getty Images

Kim Kardashian na skutek opublikowania zdjęć z plaży, gdzie widać jej zaawansowany cellulit, straciła 100 tysięcy fanów. Ludzie poczuli się oszukani. gdy okazało się, że jej doskonałe ciało to mit. Kylie Jenner też ostatnio zaliczyła wpadkę, i to do spółki z Kendall. Ale jesteśmy pewne, że od niej fani się nie odwrócą. W końcu to Kylie, której fenomen jest niewytłumaczalny.

 

Kylie lansuje najtrudniejszy kolor manicure

Wpadka Kylie Jenner

Kylie Jenner stworzyła kolekcję dla Pumy Fierce. Najbardziej rozpoznawalnym jej elementem były buty z podniesionym profilem. Od razu je pokochaliśmy, bo wniosły powiew świeżości w kategorii sneakersów do kostki. Jednak rok po premierze sesji wizerunkowej kolekcji Puma Fierce do sklepów trafił niezwykle podobny model buta. Pochodzi on z kolekcji Kendall + Kylie. Siostry nie tylko mocno zainspirowały się pierwowzorem, ale i sprzedają go drożej niż Puma. Nie ma to jak smykałka do interesu, a u nich w rodzinie tego nie brakuje.

Oczywiście można stwierdzić, że buty z kolekcji Kendall + Kylie są po prostu utrzymane w aktualnych trendach i nie są kopią Pumy. Jednak nie trudno dostrzec, na czym polegał ten zabieg marketingowy.

 

Od góry: buty Puma Fierce, buty Kylie + Kendall
Skomentuj

Podobne tematy

Reklama
...czytać w tym samym czasie dwudziestu różnych książek jak projektant Karl Lagerfeld?

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.