Rzeczy od polskich projektantów, które uznajemy za kultowe

Tak, okazuje się, że nawet na naszym młodym rynku są już „klasyki”

Rzeczy od polskich projektantów, które uznajemy za kultowe fot. Imax Tree / Free

Żaden z polskich projektantów (na razie) nie zrewolucjonizował świata mody. Rewolucje jednak miały miejsce na naszym podwórku. Polski rynek modowy jest stosunkowo młody, podobnie jak kultowe rzeczy, które dla Was wybrałyśmy.

 

Chcesz być modna? Przestrzegaj tych zasad

 

Kultowe hity z polską metką

Możecie nie zgadzać się z naszym wyborem lub określeniem „kultowe”, niemniej jesteśmy pewne, że kojarzycie każdy z tych projektów. A możliwe, że niektóre z nich macie w swoich garderobach. Jedno jest pewne: rzeczy, które znajdziecie w naszej galerii, zapadły w pamięć i nawet jeśli teraz już się ich nie nosi, gwarantujemy, że powrócą. Choćby w postaci insiderskich smaczków dla fashionistów. Wszyscy będą wiedzieli, o co chodzi.

 

Ponadczasowe klasyki, o których marzą fashionistki

 

Zatem co trafiło na naszą listę? Oczywiście nie mogło zabraknąć t-shirtów z nadrukami, które nosiła cała Polska. Są i torebki kochane przez gwiazdy oraz fashionistki. A do tego kilka perełek, o których mogliście już zapomnieć.

PS Jeśli umknął nam jakiś projekt, który Wy uznajecie za kultowy, koniecznie dajcie nam znać.

Hity od polskich projektantów

Majtki z „dziurką” od Le Petit Trou
Majtki z „dziurką” od Le Petit Trou
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...ukończyć szkoły muzycznej w klasie fortepianu jak modelka Małgosia Bela?

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.