Królowa powraca! Wszystko, czego nauczyła nas Paris Hilton, i za czym znów będziemy szaleć w 2017

Pierwsze selfie, miłość do różu, krótkich topów i błyskotek – witamy z powrotem lata 2000.!

Królowa powraca! Wszystko, czego nauczyła nas Paris Hilton, i za czym znów będziemy szaleć w 2017 fot. Getty Images

Chociaż jej styl wciąż utożsamia się z kiczem, trzeba przyznać, że to właśnie Paris Hilton stworzyła modę lat 2000. Była niekwestionowaną królową… wszystkiego. Nie dość, że wprowadziła większość trendów panujących w tamtym okresie, to jeszcze przedstawiła nam reality TV. The Simple Life – program, który współtworzyła razem z Nicole Richie, miał pokazać zmagania bogatych celebrytek z wyzwaniami prostego, wiejskiego życia. Show, jak i inne projekty, których dotykała się Paris, okazał się medialnym fenomenem. Pierwszy odcinek obejrzało 13 milionów widzów, zdecydowanie więcej niż popularne dzisiaj Z kamerą u Kardashianów. Tym samym, jak sama podkreśla, Paris zapoczątkowała „nowy gatunek sławy, której wcześniej nikt nie widział”. Była influencerem zanim w ogóle wynaleziono to słowo. I wykorzystała to, aby stworzyć prawdziwe imperium.



Kendall Jenner na swoich 21. urodzinach / źródło: Instagram.com/kendalljenner


Kendall Jenner nieprzypadkowo założyła na swoje 21. urodziny srebrną, błyszczącą, lejącą się mini. Niezwykle podobną do tej, w której Paris świętowała swoją pełnoletność. Supermodelka z klanu Kardashianów nie ukrywała swojej inspiracji i otwarcie na Instagramie podpisała zdjęcie „vintage Paris Hilton vibes”. A zapowiada się, że jeszcze więcej trendów wylansowanych przez Paris ma powrócić. Gwiazda w krótkim filmie dla W Magazine otwarcie mówi: „Jestem tutaj, aby wam powiedzieć, czemu wczesne lata 2000. były najlepszym okresem w historii mody, ale zapewne dobrze o tym wiecie. Uwielbiam oglądać stylizacje inspirowane mną na współczesnych wybiegach.” Świat mody znów oszalał na punkcie estetyki Paris, jej zamiłowania do pantery, błyskotek i milenialnego różu. Młody brytyjski projektant Christian Cowan poprosił Paris o zamknięcie swojego najnowszego pokazu. Czy to początek wielkiego come back? Jakich powrotów wśród trendów się spodziewamy?

 

Paris Hilton na pokazie Christiana Cowana jesień–zima 2017/18 / fot. Getty Images

 

Karykaturalnie przedłużany szpic 

Buty z takim noskiem Paris nosiła w zasadzie do wszystkiego – sukienek, dżinsów i spódnic mini. Miały optycznie wydłużać i wyszczuplać nogę. Dodatkowe punkty, jeśli będą ozdobione brokatem lub kryształkami. 

 

Paris Hilton na swoich 21. urodzinach w sukience, którą inspirowała się
Kendall Jenner / źródło:Instagram.com/parishilton

 

Diamentowe grube chokery
Paris potrafiła dobrać je nawet do welurowych różowych dresów. Teraz podobne lansuje Elie Saab, a it-girls na Instagramie wykorzystują je jako dodatek do codziennych, prostych stylizacji, składających się z dżinsów i T-shirtu.



fot. Getty Images

 

Jak nosić róż w tym sezonie?

 

Niski stan 

„Dżinsy wyglądają zdecydowanie lepiej, jeśli nosimy je na biodrach. Wysoki stan jest taki ninetisowy!”, podkreśla Paris. Im niżej, tym lepiej. Idealne, jeśli chcemy odkryć jeszcze więcej brzucha. A we wczesnych latach 2000. o to przecież chodziło.



Paris Hilton na pokazie Christiana Cowana jesień–zima 2017/18 / fot. Getty Images

 

Bardzo krótkie topy + kolczyki w pępku

Topy Paris często przypominały wręcz sportowe biustonosze. „Żaden top nie jest zbyt krótki, a kolczyki w pępku są takie hot”, wspomina gwiazda. Co ciekawe, lata 2000. nie znały jeszcze kultu treningów i wysportowanego ciała. Brzuchy miały być płaskie, ale damskie kaloryfery nie były dobrze widziane. 

 

Paris Hilton / źródło:Instagram.com/parishilton

 

Welurowe dresy 

Najlepiej od Juicy Couture. I tylko w różu lub błękicie.  „Dresy są takie słodkie i wygodne. Ale zawsze noś kolorowe, inaczej będziesz wyglądać, jakbyś autentycznie szła na siłownię. Fuj!”


 T-shity z napisami i logo 

Napisy, które wracają – chociażby za sprawą domu mody Dior – lansowała na początku lat 2000. właśnie Paris Hilton. „Kocham buty, torby i chłopców”, „Nie bądź zazdrosna”, „Przestań być biedny” – to tylko niektóre napisy z koszulek, które być może trzyma jeszcze na dnie którejś ze swoich licznych szaf. „T-shirty to najlepszy sposób, żeby podzielić się ze światem swoimi głębokimi przemyśleniami”, tłumaczy z nutą ironii Paris. 

 

Bardzo krótkie mini 

„Spódnice powinny być szerokości paska. Zaryzykuj!”. Czy w 2017 roku będziemy świadkami odrodzenia stylu Christiny Aguilery z teledysku do piosenki Dirty? Wiele na to wskazuje! 

 

Paris Hilton / źródło: Instagram.com/parishilton

 

Błysk i pantera 

Jeśli telefon, to tylko z klapką (lub przesuwany Sidekick), koniecznie ozdobiony bezbarwnymi lub różowymi cyrkoniami. Podobnie dzieje się z całą resztą ubrań, a nawet makijażem. Błaszczyki i świecące cienie do powiek w latach 2000. były koniecznością. A błysk plus cętki to ulubione zestawienie Paris. 

fot. Getty Images

 

Tiary 

Po co komu opaski, gdy można nosić tiarę? „Jeśli będziesz ubierać się jak księżniczka, będziesz traktowana jak księżniczka.” Zapowiedź trendu widzieliśmy już chociażby na pokazie Saint Laurent, a może okazać się, że to jedynie początek królewskiej obsesji. 



fot. Getty Images

 

Milenialny róż

To na jego punkcie oszalał internet, a hasztag #milennialpink wciąż zyskuje na popularności. Lukrowo-pudrowy, lekko wpadający w brzoskwinię odcień to ulubiony kolor Paris, a teraz został też ukochaną barwą Instagrama. Taki róż nie tylko sprawdza się na ubraniach, ale i we wnętrzach. W tej barwie znajdziemy teraz wszystko – kubki, czajnik, buty i sukienkę. Dzięki, Paris! 

 

Reklama

Polecane wideo

Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...poznać życiorysu Simone de Beauvoir – francuskiej pisarki i feministki, która była licealną inspiracją dla Oli Rudnickiej?

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.