Ta kurtka z Zary robi prawdziwą furorę!

Dobra wiadomość: jeszcze można ją kupić.

Ta kurtka z Zary robi prawdziwą furorę! fot. zara.com

Po falbaniastej spódnicy w kratkę vichy i butach „kaczuszkach” to kolejna rzecz, którą chcą mieć wszyscy! I kolejna dostępna w hiszpańskiej sieciówce. Mowa o kurtce ze sztucznej skóry w ultramodnym tej wiosny kolorze pink i o równie pożądanym fasonie ramoneski z trzema skośnymi kieszeniami na suwaki i z paskiem w talii (klasyk!).

 

fot. zara.com


Na jej punkcie oszaleli zwłaszcza użytkownicy Instagrama, którzy tłumnie publikują swoje zdjęcia w kurtce – czasem już w sklepowej przymierzalni! Czy ją później kupują? To bardzo prawdopodobne, bo kosztuje 239 zł. Jak na tak solidną porcję trendów cena nie jest przesadnie wygórowana!

 

10 rzeczy z sieciówek, które podbiły Instagram

 

 

#happymothersday #yesterdaystory #ootd #potd #me #girl #blondy #sunnysaturday #goodday #withbaby #successfulday #happyme #zarajacket #hm #mango

A post shared by snapchat: miss_nicole95 (@prinzessa_nicole) on May 13, 2017 at 11:18pm PDT

 

Równie modna alternatywa?

Jeśli zaś lubicie styl boho, podobny fason, tyle że zdobiony etnicznymi aplikacjami i kolorowymi pomponami, także kupicie w Zarze. W identycznym bladoróżowym odcieniu, tyle że z naturalnej skóry owczej. Ci, którzy zechcą wyróżnić się w modnym tłumie, będą musieli za nią zapłacić 559 zł. 

 

fot. zara.com 

Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...zmienić imienia i nazwiska jak projektant Michael Kors?

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.