Reklama

Magnetyczna moda z lat 50. na archiwalnych zdjęciach

Ultrakobieca i bardzo elegeancka!

Magnetyczna moda z lat 50. na archiwalnych zdjęciach fot. Getty Images

Dekada kobiecości

Wszystko zaczęło się od Christiana Diora i wylansowanego przez niego stylu New Look. Misją projektanta było uczynić kobiety piękniejszymi i przywrócić im radość z ubierania się, którą w ciężkich czasach wojny, a potem powojennej biedy utraciły. Udało się to za sprawą eksponujących atuty sylwetki fasonów, w tym wąskich w talii i rozszerzających się ku dołowi spódnic uszytych z imponującej (zwłaszcza jak na ówczesne czasy) ilości materiału. To właśnie one – obok kolorowych dopasowanych garsonek, sukienek z głębokim dekoltem, eleganckich rękawiczek noszonych na co dzień, bluzek w groszki, kapeluszy i małych dekoracyjnych torebek – były znakiem rozpoznawczym stylu lat 50. Chyba najbardziej kobiecych, słodkich a jednocześnie bardzo szykownych. Zajrzyjcie do naszej galerii i dajcie się zaczarować modą z tamtej epoki. Wybraliśmy dla Was najpiękniejsze zdjęcia – zwykłych-niezwykłych kobiet oraz gwiazd z tamtych lat. Inspirujące!

 

Najgorsze modowe trendy ostatnich dekad

 
Reklama

Polecane wideo

Magnetyczna moda z lat 50. na archiwalnych zdjęciach

1950 r. / fot. Getty Images
1950 r. / fot. Getty Images
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Reklama
...studiować architektury jak fotograf Giampaolo Sgura?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.