Reklama

Bella Hadid w kampanii kolekcji Versus Versace, którą zaprojektował Zayn Malik

Jak muzyk sprawdził się w roli projektanta?

Bella Hadid w kampanii kolekcji Versus Versace, którą zaprojektował Zayn Malik Bella Hadid / źródło: Instagram.com/bellahdid

Zapowiadana od kilku miesięcy kapsułowa kolekcja marki Versus, młodszej siostry Versace, właśnie trafiła do sprzedaży. To wyjątkowa linia, zaprojektowana przez Zayna Malika w duecie z Donatellą Versace. Z okazji premiery muzyk opublikował w mediach społecznościowych kampanię promującą jego autorską kolekcję dla młodzieżowej marki. Twarzą został on sam oraz... Bella Hadid, młodsza siostra dziewczyny Zayna, Gigi. Obstawiamy, że geometryczny biustonosz, w którym pozuje Bella, będzie hitem kolekcji. Zobaczcie pierwsze zdjęcia oraz krótkie wideo.

 

Bella Hadid specjalnie dla Bazaar opowiada o współpracy z Nike.

 

 

#BellaHadid for #ZAYNXVERSUS.

A post shared by Hadid News (@hadidnews) on Jun 17, 2017 at 1:54pm PDT

 

Monday #zaynxversus

A post shared by Zayn Malik (@zayn) on Jun 17, 2017 at 12:39pm PDT

 

The full #zaynxversus collection → zayn.at/versus

A post shared by Zayn Malik (@zayn) on Jun 19, 2017 at 12:58am PDT

Z pazurem

Kolekcja zaprojektowana przez byłego członka jednego z najpopularniejszych współczesnych boysbandów One Direction powstała zarówno w wersji damskiej, jak i męskiej. Wszystkie rzeczy są dostępne na stronie Versace.com. Zayn zaprojektował ubrania w stylu sportowym z mocnymi, rockowymi akcentami. W jego linii dla marki Versus znajdziecie więc skórzane ramoneski oraz wiązane, obcisłe dżinsy, a także bluzy i luźne dresowe spodnie. Nie zabrakło również akcesoriów, takich jak nerka w stylu vintage z naszywkami czy czapki z daszkiem. Całość jest utrzymana w ciemnych barwach: czerni, fiolecie i czerwieni. Zobaczcie, co jeszcze znalazło się w najnowszej kolekcji Versus. Jak Wam się podoba? Uważacie, że Zayn sprawdził się w nowej roli projektanta?

Okiem eksperta

Przeczytajcie, co o kolekcji sądzi Kara Becker, redaktorka działu mody Harper's Bazaar Polska:

„Malik zrobił dokładnie to, czego oczekiwała Donatella Versace. Jeszcze przed oficjalną premierą dyrektor kreatywna Versace tłumaczyła, że Zayn jest głosem swojego pokolenia – stąd decyzja o jego zatrudnieniu. Efekt współpracy jest taki, jakiego się spodziewałam, czyli propozycje idealne dla młodych ludzi, którzy lubią bawić się modą. Styl millenialsów – nowoczesny, ale też mocno osadzony w latach 90. i 2000. Zaplatane jak gorset skórzane spodnie (a la Christina Aguilera), oversize'owe, przedłużane, sportowe kurtki, bluzy, bomberki z błyszczącego nylonu i wszędzie logo (co znów kochamy). Zayn większość swoich projektów ozdobił napisem Versus lub pasami z wydrukowanym ZXV, czyli skrótem Zayn x Versus. Nie zabrakło też typowych dla lat 2000. toreb nerek. Jestem pewna, że już niebawem zobaczymy w tych projektach Gigi i Bellę Hadid. A za nimi całą resztę ich rówieśniczek”.

Reklama

Polecane wideo

Kampania Versus Versace sfotografowana przez Gigi Hadid

Kampania Versus wiosna–lato 2017 /...
Kampania Versus wiosna–lato 2017 / fot. Gigi Hadid
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...spróbować swoich sił w aktorstwie jak modelka Suki Waterhouse?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.