Nakrycia głowy przeżywają wielki come back, ale... czy wiecie, które jak się nazywa?

Przedstawiamy najpopularniejsze fasony

Nakrycia głowy przeżywają wielki come back, ale... czy wiecie, które jak się nazywa? Paris + Hendzel Handcrafted Goods / fot. materiały prasowe

Królowały na najważniejszych wybiegach – zarówno w kolekcjach prêt-à-porter, jak i haute couture. Lansowali je m.in. Dior, Chanel, Loewe, Ronald Van der Kemp, Dolce & Gabbana i Miu Miu. Futrzane czapy, dzianinowe beanie, toczki, berety, kapelusze… – tej jesieni nakrycie głowy będzie obowiązkiem. Zajrzyjcie do naszej galerii i zobaczcie, jak wyglądają poszczególne fasony. Przeczytajcie też, czym się charakteryzują.

 

Skórzany beret – dodatek, który nosimy tego lata

 

Reklama

Polecane wideo

Nakrycia głowy – jak wyglądają najpopularniejsze fasony

1. Kanotier – ten akurat przyda się...
1. Kanotier – ten akurat przyda się jeszcze latem. Słomkowy kapelusz z niedużym rondem, płaską główką oraz otaczającą ją wstążką (na ogół czarną) znany jest od XIX wieku. Początkowo noszony był przez przedstawicieli obu płci, by następnie stać się atrybutem jedynie panów. Teraz znów jest uniseks; Paris + Hendzel, 180 PLN / fot. materiały prasowe
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...spróbować swoich sił w aktorstwie jak modelka Suki Waterhouse?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.