Reklama

Adidas wypuszcza na rynek najdziwniejsze buty w historii

Wyglądają jak Wasze ulubione danie

Adidas wypuszcza na rynek najdziwniejsze buty w historii fot. ImaxTree / agencja Free

Jeśli tak jak my równie mocno jak modę kochacie pizzę, mamy dla Was dobrą wiadomość. A właściwie dwie – dobrą i złą. Zaczynamy od tej lepszej. Marka Adidas wypuściła właśnie na rynek sneakersy inspirowane najsłynniejszym daniem włoskiej kuchni. Mowa o modelu Ultra Boost w kolorze ciasta z sosem pomidorowym i ozdobionym plastrami „pepperoni” oraz trójkątnymi kawałkami pizzy. Niemożliwe? A jednak!

Adidas Ultra boost / fot. materiały prasowe


Sneakersy są jednym z 50 fasonów z nowej, limitowanej kolekcji, z których każdy reprezentuje inny ze stanów USA. Całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na cele charytatywne. Konkretnie – na organizację Women Win działającą na rzecz kobiet.

 

Sneakersy dla księżniczki? Nike wypuszcza na rynek buty... Kopciuszka.

 

Niestety, jest jednak jedno ale… Choć według nas design tych butów jest mocno kontrowersyjny, już znalazł swoich amatorów. W dodatku tylu, że modelu nie można już nigdzie kupić. Zniknął ze sklepów, ledwie zdążył się w nich pojawić. Pozostaje nam więc tylko… obejść się smakiem.

Reklama

Polecane wideo

Street style: jak nosić sneakersy?

Pomysł na stylizację ze sneakersami
Pomysł na stylizację ze sneakersami
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...ukończyć szkoły muzycznej w klasie fortepianu jak modelka Małgosia Bela?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.