Reklama

Żartowniś w świecie mody. Śledzicie już jego konto na Instagramie?

Ostanio zakpił z Diora i… Céline Dion

Żartowniś w świecie mody. Śledzicie już jego konto na Instagramie? źródło: Instagram.com/hey_reilly

Jeśli jeszcze go nie znacie, pora nadrobić zaległości. Reilly to szkocki arysta – grafik i dyrektor kreatywny trzech lifestylowych marek: Natural Selection, Reilly i SNCL (Smile Now Cry Later) – a także założyciel instagramowego profilu @hey_reilly, o którym od kilku dni mówi cała branża modowa. I który śledzi już ponad 60 tysięcy obserwatorów.

 

Księżniczki Disneya zamiast celebrytek? Oczywście... na Instagramie.

 

Moda w krzywym zwierciadle

Nic dziwnego, konto jest bardzo zabawne. Oczywiście, o ile macie dystans do mody. Reilly drwi z niej bowiem bez ograniczeń, regularnie publikując parodie słynnych kampanii, fotomontaże z gwiazdami w rolach głównych, ironiczne rysunki oraz przeróbki słynnych logotypów.

 

Teraz zrobiło się o nim głośno za sprawą zdjęcia Céline Dion (ostatnio każdy jej look robi wrażenie, czyniąc z piosenkarki nową ikonę stylu) z torebką Diora. Na której chochlik (czyt. Reilly), korzystając z Photoshopa, umieścił dodatkowo nazwę innego wielkiego domu mody, bezpośrednio nawiązującego do imienia gwiazdy – ten patent artysta wykorzystywał zresztą już wcześniej, wstawiając logotyp marki na zdjęcia Dion. Tym razem wyjątkowo mu się udało, bo po liftingu torba wygląda świetnie. Do tego stopnia, że zdjęcie udostępnił sam francuski dom mody!

 

Thank you @dior @celinedion #Reilly #dior #celine #celinedion #fakenews #art #fashion #artist #HeyReilly

A post shared by REILLY (@hey_reilly) on Aug 4, 2017 at 8:45am PDT

Reilly kpi jednak nie tylko z Diora. My uwielbiamy choćby całą „kampanię” Petements (i nie ma tu literówki), „reklamy” Helmuta Langa i serię kolaży, w których twarze współczesnych celebrytów są wmontowane w kultowe obrazy i starożytne rzeźby. A Was co najbardziej bawi?

 

#Reilly #fakenews #vetements #demnagvasalia #advertising #art #dogsofinstagram #HeyReilly

A post shared by REILLY (@hey_reilly) on Aug 8, 2017 at 6:35am PDT

 

Seen by #Reilly #fakenews #helmutlang #advertising #art #fashion #artist #HeyReilly

A post shared by REILLY (@hey_reilly) on Aug 4, 2017 at 4:27am PDT

 

Monday motivation - thank you from the #arianagrande #onelove #uk

A post shared by REILLY (@hey_reilly) on Jun 5, 2017 at 4:45am PDT

Reklama

Polecane wideo

5 najbardziej instagramowych miejsc na świecie

1. SANTORINI
1. SANTORINI
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...studiować nanotechnologii jak modelka Nadja Bender?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.