Reklama

Poznajcie jeden z gorętszych trendów tego sezonu

Możliwości interpertacji jest wiele

Poznajcie jeden z gorętszych trendów tego sezonu House of Holland, jesień-zima 2017/2018 / fot. ImaxTree / agencja Free

Tej jesieni przenosimy się na Dziki Zachód. Przynajmniej jeśli chodzi o garderobę. Na najważniejszych światowych wybiegach królowały bowiem frędzle, naturalne skóry i kożuchy, krata i wzory kwiatowe, jeans, kapelusze z dużym rondem, a także kowbojki. Czyli wszystko to, co noszą (lub nosili) hodowcy bydła zza oceanu. A mimo to my nie wyglądamy dokładnie jak oni. Kowbojski styl projektanci dostosowali bowiem do czasów współczesnych i… warunków miejskich. Czasem patrząc na niego z przymrużeniem oka.

Scenografia do pokazu Coach na jesień-zimę 2017/2018 / fot. ImaxTree / agencja Free

Kowbojski styl – jak go nosić na kilka sposobów?

Najbardziej klasyczną odmianę trendu proponuje Coach. W kolekcji marki znajdziemy więc jeansy z rozszerzającą się nogawką i patchworkowymi aplikacjami, zwiewne sukienki w łączkę (dodatkowo wykończone koronką) i kurtki z krowich skór (oczywiście w łaty). A wśród torebek odnajdziemy ulubiony model Dr Quinn – pakowny lekarski kuferek – tyle że zdobiony haftami i biżuteryjnymi brelokami. Hitem są też futrzane etole wykończone frędzlami XXL z brązowej skóry. Ciekawostka? Zamiast kowbojek Coach proponuje ekscentryczne połączenie sneakersów lub sandałów z butami trekkingowymi.

Od lewej: Gucci, Ashley Williams, House of Holland, Coach, Isabel Marant / fot. ImaxTree / agencja Free

Od lewej: Coach, Isabel Marant, Coach, Gucci / fot. ImaxTree / agencja Free

 

Jeśli jednak jesteście fankami kowbojek, nie martwcie się. Pełen przegląd zapewniła nam marka House of Holland. W kolekcji znajdziemy modele we wszystkich kolorach tęczy, w wisienki, płomienie czy we wzór kamuflażu – wysokie za kolano, do połowy łydki, a nawet z odkrytą piętą. W kolekcji marki nie brak też nawiązań do amerykańskiej flagi. Króluje czerwień, niebieski i biel, gwiazdki oraz paski. Pojawia się także akcent sportowy. Do powłóczystych spódnic nosimy więc… bluzy z kapturem. Zwłaszcza że stylizację lansuje także Ashley Williams.

Od lewej: House of Holland, House of Holland, House of Holland, Isabel Marant, Isabel Marant / fot. ImaxTree / agencja Free

 

Kowbojski styl w wersji minimum? Niech zainspirują Was kolekcje Calvina Kleina i Alexandra Wanga. Dominują w nich proste kroje i ciemna, elegancka kolorystyka (głównie szarości plus czerń). Pazura dodają ubraniom seksowne, bliskie ciału fasony i rockandrollowe detale – nity, ćwieki czy dżety. 

Od lewej: Alexander Wang, Alexander Wang, Calvin Klein / fot. ImaxTree / agencja Free

 

Na punkcie tych pierścionków oszalały gwiazdy

Reklama

Polecane wideo

8 jesiennych trendów w najnowszej kampanii Zary

1. Czapka beatlesówka | Ulubione na...
1. Czapka beatlesówka | Ulubione nakrycie głowy Johna Lennona, a następnie także jego kolegów z zespołu, powraca w wielkim stylu. Ma niewielki daszek, a uszyta jest ze skóry albo eleganckiego aksamitu.
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...nosić od stóp do głów najsłynniejszego wzoru Etro - Peisley?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.