RabbitRabbit! W pogoni za przeszłością

„Granny chic” po polsku

RabbitRabbit! W pogoni za przeszłością RabbitRabbit!, jesień-zima 2017 / fot. materiały prasowe

Jeśli z sentymentem przeglądacie archiwalne zdjęcia mody, w second handach polujecie na perełki vintage, a każda kolekcja Gucci powoduje, że serca biją Wam szybciej, ta marka na pewno Wam się spodoba. Poznajcie RabbitRabbit! – polski brand, który tworzy w duchu retro, jednocześnie pozostając w zgodzie z najnowszymi trendami.

 

Dorota Kos – biżuteria, która igra ze światłem

 

„Styl retro to nasz ukłon w stronę przeszłości. Bez niej nie ma teraźniejszości i... przyszłości, dlatego tak chętnie zaglądamy do szaf silnych, rezolutnych kobiet minionych dekad. Fascynuje nas możliwość czerpania z nich inspiracji”, mówi Gizella Mazur, założycielka marki. Podkreślając przy tym, że styl ma służyć przede wszystkim współczesnej kobiecie, jest więc tylko punktem wyjścia do stworzenia nowoczesnej garderoby. Z każdą kolekcją istniejącej na rynku od ponad trzech lat marki jest to coraz bardziej wyraźne.

W najnowszej znajdziemy więc zarówno bluzki z bufkami, „babcine” sukienki w grochy z małymi, plisowanymi kołnierzykami i futrzane etole, ale też kurtki-bomberki w modne kwiatowe nadruki, czapki z daszkiem czy płaszcze o prostych krojach. Wszystko to dobrze znamy z wybiegów. Podobnie jak torby-listonoszki, kapelusze oraz pełną przepychu biżuterię.

 

7 rzeczy z pokazu Bizuu, które podobały nam się najbardziej

 

RabbitRabbit! – początki marki

„Gdy byłam małą dziewczynką, szyłam ubranka dla lalek. Do dziś pamiętam, ile radości sprawiało mi tworzenie kukiełek i rysowanie scenografii do Kopciuszka” – wspomina Gizella. I pewnie dlatego jej kolekcje są tak bajkowe. Choć, jak mówi, zanim odnalazła swoją „Krainę Czarów”, musiała przejść długą drogę. Studiowała aranżację wnętrz, później visual merchandising, jednocześnie pracując w dużej firmie medialnej.

Po latach zorientowała się jednak, że nie pasuje do środowiska, w którym przyszło jej funkcjonować. Najpierw postanowiła więc powrócić do rysowania. Później – postanowiła wyjechać za granicę, sprzedała samochód i kupiła bilet w jedną stronę. Po czym... nigdzie się nie wybrała. Za to powołała do życia RabbitRabbit!. Za sprawą ubrań marki chce dawać kobietom radość. I wygląda na to, że jej się to udaje. W dodatku już na etapie produkcji. Ubrania szyte są w Polsce, w małej pracowni krawieckiej z okolic Krakowa. Z wysokiej jakości, skrupulatnie wybranych pięknych tkanin. By klientki mogły się nimi cieszyć przez długie lata. W końcu ubrania RabbitRabbit! są ponadczasowe.

Reklama

Polecane wideo

RabbitRabbit! W pogoni za przeszłością

RabbitRabbit!, jesień-zima 2017 / f...
RabbitRabbit!, jesień-zima 2017 / fot. materiały prasowe
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...sprzedawać bezglutenowych ciasteczek, a dochód ze sprzedaży przekazać na cele charytatywne jak modelka Karlie Kloss?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.