Reklama

5 nowych trendów, które albo pokochasz albo znienawidzisz

Nie da się przejść obok nich obojętnie

5 nowych trendów, które albo pokochasz albo znienawidzisz Marc Jacobs, wiosna-lato 2018 / fot. ImaxTree / agencja Free

Po tym, gdy na ubiegłorocznych pokazach oglądałyśmy zdobione kamieniami szlachetnymi crocsy projektu Christophera Kane'a, buty z podwójnymi czubkami marki The Hood a na Instagramie jeansy od Vetements, które odsłaniają znacznie więcej niż powinny, myślałyśmy, że nic już nas nie zaskoczy. A jednak! Wyobraźnia projektantów nie zna granic. Najlepszy dowód? Zakończony niedawno New York Fashion Week, podczas którego lansowano trendy na wiosnę-lato 2018. Pięć z nich wywołuje szczególne emocje. Choć nie da się jasno określić jakie. Zajrzyjcie do naszej galerii i poznajcie nowe tendencje, które albo Was zachwycą albo wprawią w osłupienie.

 

Najbrzydsze buty świata

Reklama

Polecane wideo

5 trendów na wiosnę-lato 2018, które albo pokochasz albo znienawidzisz

1. Rybackie kapelusze | Kształtem p...
1. Rybackie kapelusze | Kształtem przypominają odwrócone wiaderko, tyle że z niewielkim rondem. Atrybut wędkarzy wkracza na salony. To pomysł Michaela Korsa, Hellesy czy Rosie Assoulin. Spodoba się tym, którym przypomina leniwe wakacje z dziadkami, reszta pewnie będzie omijać ten trend z daleka. Chociaż... / fot. ImaxTree / agencja Free
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...studiować nanotechnologii jak modelka Nadja Bender?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.