Reklama

Francuski brand ponownie najcenniejszą marką modową świata

Wyprzedził Hermès, Pradę i Ralpha Laurena

Francuski brand ponownie najcenniejszą marką modową świata fot. Imax Tree / FREE

Louis Vuitton po raz kolejny zyskał miano najcenniejszej marki modowej na świecie – tak wynika z raportu, którego autorzy wzięli pod uwagę wyniki finansowe i możliwości wpływania zarówno na wybór klienta, jak i na ceny dóbr premium. Oczywiście na szczycie listy Best Global Brands 2017 znalazły się takie marki jak: Apple, Google and Microsoft.

Louis Vuitton najcenniejszą marką modową świata

Louis Vuitton zajął 19. miejsce, wyprzedzając tym samym swoich branżowych konkurentów, takich jak Hermès (32. miejsce), Gucci (51. miejsce), Burberry (88. miejsce), Prada (94. miejsce), Dior (95. miejsce). 

„Kiedy patrzymy na takie marki jaki Louis Vuitton, Hermès czy Gucci, zastanawiamy się, na czym polega ich magia. Nie tylko  rynkowo świetnie sobie radzą, ważny jest też ich związek z kulturą”, komentuje Rebecca Robins, globalny dyrektor Interbrand i współautorka książki “Meta-Luxury”.

 

Kim był Louis Vuitton? Poznajcie jego historię

 

Vuitton świetnie czuje rynek i współpracuje nie tylko z hollywoodzkimi weterankami, ale i młodziutkimi gwiazdami, w których pokłada nadzieje. Niedawno zaskoczył świat, ubierając nastoletnią obsadę głośnego serialu Stranger Things czy nawiązując współpracę z marką specjalizującą się w modzie ulicznej – Supreme. Tym samym zachowuje swoje silne DNA i nie zamierza rezygnować z wypracowanego przez dziesiątki lat stylu.

Reklama

Polecane wideo

Kampania Louis Vuitton na jesień-zimę 2017/2018

Louis Vuitton, jesień-zima 2017/201...
Louis Vuitton, jesień-zima 2017/2018 / fot. Bruce Weber
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...nauczyć się pięciu języków jak modelka Andrea Diaconu?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.