Reklama

W popularnej sieciówce kupicie płaszcz, który wygląda jak... śpiwór

I jest tak samo ciepły!

W popularnej sieciówce kupicie płaszcz, który wygląda jak... śpiwór fot. riverisland.com

Najcieplejszy płaszcz na jesień-zimę 2017/18?

Kiedy go zobaczyłyśmy, perspektywa zbliżającej się coraz większymi krokami zimy stulecia wydała się nam nieco mniej straszna. A właściwie całkiem zachęcająca. Mowa o obszernym płaszczu, jaki pojawił się w najnowszej kolekcji popularnej brytyjskiej marki River Island (w Polsce dostępnej choćby za sprawą platformy sprzedażowej Zalando.pl). Zwłaszcza, że ożyły w nas wspomnienia... wakacji. Płaszcz wygląda bowiem niemalże jak śpiwór. I równie dobrze grzeje!

Ekstrawagancja w czystej postaci, czyli yeti boots hitem kolejnego sezonu?

 

A przy okazji fasonem nawiązuje do najważniejszych trendów na jesień-zimę 2017/2018 podpatrzonych na światowych wybiegach. Składa się bowiem z dwóch części: puchowego płaszcza o długości do połowy uda (i wysokim kołnierzem) oraz doczepianej do niego (za pomocą suwaków) ogromnej peleryny. Czyli właśnie tegorocznego hitu! Równie modne są kolory, w których płaszcz występuje – khaki oraz intensywnie różowy! Jedyna wada? Cena. Za płaszcz trzeba zapłacić 180 funtów, czyli ok. 900 zł. Chociaż, jeśli weźmiemy pod uwagę, że w cenie okrycia wierzchniego mamy jeszcze śpiwór, wydaje się to całkiem dobrą inwestycją. 

 

Z tej kurtki śmieją się wszyscy internauci. Jest jeden powód

 

Powtórka z rozrywki

Przy okazji przypominamy, że na podobny pomysł wcześniej wpadł już ktoś inny. A konkretnie Martin Margiela, legendarny belgijski projektant mody, założyciel sygnowanego swoim nazwiskiem domu mody (dziś Maison Margiela). To właśnie on w 1999 roku wypuścił na zimę białe płaszcze, które z łatwością można było pomylić z... kołdrami. Projekt przeszedł zresztą do legendy. Zwłaszcza, że podobne kurtki pojawiły się także w kolekcji Maison Margiela x H&M w 2012 roku. I sprzedały się jak świeże bułeczki! Czy tak samo będzie z płaszczami River Island?

fot. riverisland.com

Reklama

Polecane wideo

Najbardziej ekstrawaganckie projekty słynnych designerów

Bumerang od Chanel
Bumerang od Chanel
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...zostać z wykształcenia technikiem radiologiem jak modelka Amanda Murphy?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.