Reklama

W popularnej sieciówce kupicie płaszcz, który wygląda jak... śpiwór

I jest tak samo ciepły!

W popularnej sieciówce kupicie płaszcz, który wygląda jak... śpiwór fot. riverisland.com

Najcieplejszy płaszcz na jesień-zimę 2017/18?

Kiedy go zobaczyłyśmy, perspektywa zbliżającej się coraz większymi krokami zimy stulecia wydała się nam nieco mniej straszna. A właściwie całkiem zachęcająca. Mowa o obszernym płaszczu, jaki pojawił się w najnowszej kolekcji popularnej brytyjskiej marki River Island (w Polsce dostępnej choćby za sprawą platformy sprzedażowej Zalando.pl). Zwłaszcza, że ożyły w nas wspomnienia... wakacji. Płaszcz wygląda bowiem niemalże jak śpiwór. I równie dobrze grzeje!

Ekstrawagancja w czystej postaci, czyli yeti boots hitem kolejnego sezonu?

 

A przy okazji fasonem nawiązuje do najważniejszych trendów na jesień-zimę 2017/2018 podpatrzonych na światowych wybiegach. Składa się bowiem z dwóch części: puchowego płaszcza o długości do połowy uda (i wysokim kołnierzem) oraz doczepianej do niego (za pomocą suwaków) ogromnej peleryny. Czyli właśnie tegorocznego hitu! Równie modne są kolory, w których płaszcz występuje – khaki oraz intensywnie różowy! Jedyna wada? Cena. Za płaszcz trzeba zapłacić 180 funtów, czyli ok. 900 zł. Chociaż, jeśli weźmiemy pod uwagę, że w cenie okrycia wierzchniego mamy jeszcze śpiwór, wydaje się to całkiem dobrą inwestycją. 

 

Z tej kurtki śmieją się wszyscy internauci. Jest jeden powód

 

Powtórka z rozrywki

Przy okazji przypominamy, że na podobny pomysł wcześniej wpadł już ktoś inny. A konkretnie Martin Margiela, legendarny belgijski projektant mody, założyciel sygnowanego swoim nazwiskiem domu mody (dziś Maison Margiela). To właśnie on w 1999 roku wypuścił na zimę białe płaszcze, które z łatwością można było pomylić z... kołdrami. Projekt przeszedł zresztą do legendy. Zwłaszcza, że podobne kurtki pojawiły się także w kolekcji Maison Margiela x H&M w 2012 roku. I sprzedały się jak świeże bułeczki! Czy tak samo będzie z płaszczami River Island?

fot. riverisland.com

Reklama

Polecane wideo

Najbardziej ekstrawaganckie projekty słynnych designerów

Bumerang od Chanel
Bumerang od Chanel
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...prowadzić własnego programu kulinarnego na Youtube jak modelka Jourdan Dunn?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.