Reklama

Na pewno macie świeczki tej marki, teraz kupicie także... torebki

Narodziny nowych it-bags?

Na pewno macie świeczki tej marki, teraz kupicie także... torebki źródło: Instagram.com/officialbyredo

Kto jak kto, ale Ben Gorham, założyciel marki Byredo, zna się na biznesie. Zafascynowany orientalnymi nutami zapachowymi stworzył perfumy, które już zdążyły przejść do legendy, mimo że marka powstała stosunkowo niedawno, bo w 2006 roku. Najlepszy przykład? Gypsy Water – kompozycja uniseks będąca oryginalnym połączeniem bergamotki, cytryny, jałowca, korzenia irysa, wanilii, drzewa sandałowego i igieł sosnowych – jeden z najbardziej cenionych zapachów na świecie.

Nie mniejszym sukcesem okazały się być aromatyzowane świeczki Byredo, które zagościły w domach wszystkich miłośników hygge i... dobrego designu (a rozpowszechnią się jeszcze bardziej na skutek współpracy Byredo z Ikeą, której efektami będziemy mogli się cieszyć w 2019 roku). Teraz przyszedł czas na kolejny produkt, który z pewnością szybko stanie się bestsellerem. W końcu torebki, bo o nich mowa, są jednym z najbardziej pożądanych dóbr luksusowych. Nie dziwi więc, że to właśnie o nie swoją ofertę poszerzyło Byredo.

 

Torebki od Byredo

Można się było tego spodziewać, bo już od ponad roku sztokholmska marka stopniowo wprowadza do sprzedaży galanterię skórzaną. Zaczęło się od portfeli, etui na paszporty oraz niedużych kosmetyczek. Teraz przyszedł czas właśnie na torebki – szkatułkowe cacka, opalizujące listonoszki oraz efektowne kuferki.

Wszystkie wchodzą w skład limitowanej kolekcji „Accelerated Culture” inspirowanej... amerykańskimi samochodami wyścigowymi z albumu Craiga McDeana „I Love Fast Cars”. Stąd żywe kolory (z żółtym na czele), metaliczne wykończenia i geometryczne desenie torebek. Które zrobiły na nas duże wrażenie. Torebki, których ceny mieszczą się w granicach 1090-5500 dolarów, będzie można kupić w sklepach Byredo oraz Barneys NY od 30 października.

 

Od teraz będziemy nakładać perfumy... pędzlem? Nowatorski pomysł Byredo.

 

ACCELERATED CULTURE @craigmcdeanstudio

A post shared by BYREDO (@officialbyredo) on Oct 3, 2017 at 8:58am PDT

Reklama

Polecane wideo

Kapsułowa kolekcja torebek marki Byredo „Accelerated Culture”

Torebka z kolekcji Byredo „Accelera...
Torebka z kolekcji Byredo „Accelerated Culture”
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...nosić od stóp do głów najsłynniejszego wzoru Etro - Peisley?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.