Reklama

8 modowych hitów z 2017 roku, które stały się kultowe

I na pewno przejdą do historii

8 modowych hitów z 2017 roku, które stały się kultowe fot. Imax Tree / FREE

Największe modowe hity 2017 roku

Kolejny rok dobiega końca, przyszedł zatem czas na wszelkiego rodzaju rankingi. Amerykański Harper's Bazaar wybrał 8 najbardziej wyszukiwanych projektów w internecie, które znalazły się w tegorocznym rankingu Lyst. Wśród nich znalazły się m.in. pasek i T-shirt Gucci, które od razu stały się kultowe. Oba modele wypadną niedługo z obiegu, ale nigdy z mody. Fashioniści będą do nich powracać przez całe dekady. 

 

Co będziemy jadać w 2018 roku? Na pewno jarmuż już nie będzie modny

 

W każdym sezonie jest kilku szczęśliwców, których projekty stają się kasowym, komercyjnym sukcesem. To oni tworzą rzeczy – przedmioty pożądania, które każda z nas pragnie mieć w swojej szafie. Wyobraźnię podkręcają oczywiście gwiazdy, blogerki i influencerki. To ich stylizacje zazwyczaj stanowią dla nas największe inspiracje.

Zatem jakich rzeczy najczęściej szukałyśmy w internecie w tym roku? Zobaczcie, co znalazło się w corocznym raporcie „Rok w modzie” stworzony przez Lyst.com.

Zajrzyjcie do naszej galerii:

 

 

Reklama

Polecane wideo

Modowe hity 2017 roku

Pasek z nowym logo Gucci
Pasek z nowym logo Gucci
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...ukończyć szkoły muzycznej w klasie fortepianu jak modelka Małgosia Bela?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.