Reklama

The Weeknd zrywa kontrakt z H&M!

Dlaczego?

The Weeknd zrywa kontrakt z H&M! fot. Getty Images

The Weeknd nie będzie już projektował dla szwedzkiej sieciówki?

Nie tylko jego płyty sprzedają się świetnie. Abel Tesfaye, bardziej znany jako The Weeknd, odnosi także sukcesy jako projektant mody. Dowód? Wyniki sprzedaży kolekcji, jaką w ubiegłym roku stworzył dla marki H&M. Kurtki-bomberki, T-shirty i dresowe spodnie sygnowane przez gwiazdora sprzedały się jak świeże bułeczki. Niestety, wszystko wskazuje na to, że nie mamy co liczyć na kolejne. Tesfaye ogłosił bowiem publicznie, że zrywa współpracę z popularną sieciówką.

 

To jego odpowiedź na zdjęcie jakie pojawiło się ostatnio na stronie internetowej H&M. Miało ono na celu promocję dziecięcej bluzy, jednak... wywołało prawdziwą burzę w internecie. Na ubranku widniał bowiem napis „Coolest monkey in the jungle”, a chłopiec który miał je na sobie był czarnoskóry. W konsekwencji marka spotkała się z zarzutami o rasizm. To właśnie z tego powodu gwiazdor postanowił nie mieć z nią więcej nic wspólnego, dodając, że fotografia zszokowała go i wprawiła w zażenowanie, pozostawiając głęboko urażonym. 

 

8 rzeczy, których nie wiecie o The Weeknd

 

Czy aby nie przesadził?  H&M słynie przecież z kampanii, w których regularnie pojawiają się modele i modelki o różnych kolorach skóry i wielu narodowości. W końcu marka ma charakter globalny. A Wy, co o tym sądzicie?

Reklama

Polecane wideo

Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...ukończyć szkoły muzycznej w klasie fortepianu jak modelka Małgosia Bela?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.