Takiej kampanii w historii L'Oréal jeszcze nie było!

Kosmetyczny koncern podąża za światowymi trendami i pokazuje, że piękno tkwi w... różnorodności.

Takiej kampanii w historii L'Oréal jeszcze nie było! źródło: instagram.com/darnellbernard33

Choć wiele zagranicznych mediów uważa, że to tani chwyt i chwilowa tendencja, trzeba przyznać, że każde działanie, które pozwoli poczuć się komuś lepiej we własnej skórze, jest godne uwagi i pochwały. A jeżeli robi to taki gigant jak L'Oréal Paris, możemy mieć pewność, że nie pozostanie niezauważone.

W trakcie niedzielnej gali rozdania Złotych Globów swoją premierę miała najnowsza kampania francuskiego koncernu, zatytułowana True Match, która promuje 33 odcienie podkładu o tej samej nazwie. Najważniejszy przekaz trzyminutowego wideo brzmi: każdy z nas ma inny kolor skóry, inne pochodzenie i inny etniczny background, to jest największą wartością, i nie można
nikogo w żaden sposób dyskryminować, również na poziomie wyboru kosmetyków. Dlatego najnowsza kolekcja podkładów L'Oréal ma umożliwić każdemu znalezienie idealnego odcienia. W spocie widzimy m.in. ciężarną jeszcze Blake Lively i transgenderową modelkę Hari Nef, a także Darnella Bernarda, który (w ślad za Maybelline i CoverGirl) został kolejnym męskim ambasadorem kosmetycznej marki.


Skomentuj
Reklama

Polecane wideo

Podobne tematy

Reklama
... zamiast rocznic związku obchodzić miesięcznice tak jak fotograf Alexi Lubomirski?

Najnowsze artykuły

×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-679) przy ul. Wilczej 50/52.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.