Reklama

Nowa rola Emily Ratajkowski

Zobacz nową twarz marki Kérastase

Nowa rola Emily Ratajkowski fot. materiały prasowe

Kérastase przedstawia nową twarz marki. Emily Ratajkowski stanowi ucieleśnienie charyzmatycznej, swobodnej i pewnej siebie kobiety. Łączy działalność w świecie mody i mediach społecznościowych. Jest wszędzie – na okładkach najważniejszych czasopism o modzie i na Instagramie, gdzie inspiruje 16 milionów osób obserwujących jej profil. Emily jest bez wątpienia ikona piękna i muzą dla najbardziej wpływowych fryzjerów. Dla niej samej włosy są symbolem kobiecości i wyrażania siebie. Kérastase podziela ten pogląd.

Współczesna ikona

Magnetyczna. Niezapomniana. Z niezaprzeczalną charyzmą na ekranie i poza nim. Gładko przechodzi pomiędzy światem sztuki, mody, muzyki i kina. Wystąpiła w kasowym thrillerze „Zaginiona dziewczyna”, a wkrótce zobaczymy ją w filmie „Cruise”, serialu „In Darkness” i „Welcome Home”. Jej pasja i energia zmieniają wszystko, czego dotknie. Chociaż niemal cały czas jest w centrum uwagi, Emily Ratajkowski nie straciła swojej niezależności. Urodziła się w Wielkiej Brytanii, skąd w wieku 5 lat przeprowadziła się do Południowej Kalifornii. Jej mama jest wykładowcą literatury angielskiej, a ojciec malarzem abstrakcjonistą. Dziś 26-letnia Emily dorastała otoczona książkami, sztuką, w rodzinie połączonej silnymi więzami. To wszystko ukształtowało ją jako osobę, która otrzymała wsparcie i perspektywy potrzebne, aby zostać modelką już w wieku 15 lat. Emily lubi grę w szachy, dobre jedzenie i słuchanie muzyki. Studiowała na wydziale sztuk pięknych na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles zanim porzuciła naukę i skupiła na karierze w modelingu. Dziś namiętnie czyta książki, rysuje i kolekcjonuje sztukę.

 

Zobacz wywiad z Emily Ratajkowski:

 

 

Kérastase Paris przedstawia  rozmowę z Emily Ratajkowski

Ostatnie trzy książki, które przeczytałaś?
"O tyranii", "Swing Time" Zadie Smith i "Genialną przyjaciółkę".

Oglądasz telewizję?
Uwielbiam serial "Wielkie kłamstewka".

Muzyka francuska?
Serge Gainsbourg.

Francuskie olśnienie?
Elixir. Uważam, że jest najlepszy.

Miły komplement?
Kiedy ludzie się przede mną otwierają, bo to chyba oznacza, że mnie lubią i ufają mi.

Towarzysz podróży?
Malutki turkusowy. Sérum. Uwielbiam je.

Co sprawia, że kobieta jest piękna?
Wewnętrzna pewność siebie.

A Ty?
Czuję się pewna siebie, ponieważ nauczyłam się kochać siebie i doceniać to, co sprawia, że jestem wyjątkowa.

Pielęgnacja włosów?
Codziennie rano używam gamy Aura Botanica. To doskonały sposób, aby zacząć dzień.

 

Moc włosów

Emily zwariowała na punkcie włosów. Są elementem jej czaru, zmysłowości i kobiecości. Często zmienia fryzury i uczesania, dzięki czemu ma nieskończone możliwości wyrażania swojej kreatywności i nastrojów. Decyduje, kiedy chce byś super szykowna, radosna czy uwodzicielska. Długie, lśniące, luksusowe, upięte czy rozpuszczone. Włosy są dla niej ważne i uwielbia o nie dbać. Dlatego też Kérastase jest jej najlepszym sojusznikiem. Kobiety są istotą marki Kérastase. Oferujemy luksusowe i spersonalizowane produkty do pielęgnacji włosów, żeby każda kobieta mogła cieszyć się ich wyjątkowym pięknem i szczycić kobiecością. Marka Kérastase powstała w 1964r., a dziś jest światowym liderem w dziedzinie profesjonalnej pielęgnacji włosów, oferującym ponad 100 produktów sprzedawanych w ponad 60 krajach 20 milionom klientów.

 

„Jestem podekscytowana i dumna, że zostałam wybrana ambasadorką Kérastase. Włosy odgrywają dużą rolę w moim wyrażaniu siebie. Uwielbiam uczucie świeżych, gładkich i naturalnych włosów, dzięki czemu czuję się bardziej pewna siebie. Uważam, że włosy są odzwierciedleniem mojej wewnętrznej siły. Nie są ozdobą, ale sposobem wyrażania siebie. – mówi Emily Ratajkowski – „Piękno płynie z wnętrza, to pewność siebie, coś co daje ci moc.” – dodaje.

 

Kérastase Global President, Rosa Carrico na temat nowej twarzy marki: „W Kérastase wierzymy, że włosy są dla kobiet istotnym elementem ich kobiecości. Emily zgadza się z tym poglądem. Uosabia nowoczesną, wielowymiarową i odważną wizję piękna. Jestem niezmiernie podekscytowana witając Emily w rodzinie Kérastase.”

Reklama

Polecane wideo

Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...prowadzić własnego programu kulinarnego na Youtube jak modelka Jourdan Dunn?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.