Wiemy, co Jennifer Garner codziennie je na śniadanie, by mieć smukłą sylwetkę
fot. Getty Images

Wiemy, co Jennifer Garner codziennie je na śniadanie, by mieć smukłą sylwetkę

Znamy też przepis!
15.01.2018

Możecie nie być zaskoczone. W końcu to jedna z pozycji, które w menu gwiazd pojawia się najczęściej. Z upodobania do smoothie, bo o nim mowa, słyną między innymi Jessica Alba (podobno specjalna receptura napoju pomogła jej uporać się z trądzikiem), Zac Efron czy Gwyneth Paltrow. Zamiast kawy codziennie rano pije je także top modelka, Karlie Kloss i potrafi na nie wydać nawet 700 zł! Teraz do regularnego spożywania smoothie przyznała się także aktorka Jennifer Garner. Przy okazji dzieląc się swoim ulubionym przepisem.

 

Recepturę opracowała słynna dietetyczka gwiazd, Kelly Le Veque, która pomagała Garner przygotować się do roli w filmie akcji „Peppermint”, którego premiera planowana jest na 2018 rok. Sekret formuły Fab Four, bo pod taką nazwą się kryje napój, polega na umiejętnym dobraniu proporcji białka, tłuszczu, błonnika i witamin, tak by uczucie sytości towarzyszyło nam przez cały dzień. Brzmi jak ideał! A my wiemy, jaki jest przepis. Gwiazda udostępniła go bowiem na swoim Instagramie, zapewniając przy okazji, że napój jest niezwykle smaczny! Oto jak go zrobić.

 

 

Don’t be scared! It’s tastier than it looks! I started working with @bewellbykelly a few months ago to get ready for #PEPPERMINTmovie and have had her smoothie every day for breakfast since. Today, I decided to play scientist and see if my @onceuponafarm cold-pressed, organic purée (or baby food, if you’re a baby, but whatever) could be a substitute for fresh blueberries when I didn’t see any in the fridge. Yep, it could. #BeWELLSMOOTHIE recipe: 2 scoops @primalkitchenfoods collagen protein powder (hot tip: I prefer the Chocolate Coconut Collagen Fuel) 1 tablespoon ground flaxseed 1 tablespoon chia seeds 1 tablespoon almond butter (if no one’s looking I use extra...) 1 1/2 cups unsweetened almond milk Handful of fresh spinach Small handful of ice Very small handful of blueberries (please see almond butter. Also true here.) Mix all ingredients together in blender and enjoy.

A post shared by Jennifer Garner (@jennifer.garner) on Jan 5, 2018 at 6:32pm PST

 

Przepis na dietetyczne smoothie Jennifer Garner

Składniki:

  • dwie łyżeczki dostępnego na Amazonie proszku Chocolate Coconut Collagen Fuel 
  • jedna łyżka stołowa siemienia lnianego
  • jedna łyżka stołowa nasion chia
  • jedna łyżka stołowa masła migdałowego
  • 1,5 kubka mleka migdałowego (bez zawartości cukru)
  • garść świeżych liści szpinaku
  • garstka lodu
  • garstka świeżych jagód

Przygotowanie jest banalnie proste, jak widać na wideo  opublikowanym przez Garner. Wystarczy wszystkie składniki wrzucić do blendera, a następnie zmiksować. Proste i, jak widać, skuteczne!

 

Przepis na poranne smoothie według Gwyneth Paltrow

Komentarze

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo