Najpiękniejsze witryny świąteczne 2018 roku
fot. materiały prasowe Victoria Beckham

Najpiękniejsze witryny świąteczne 2018 roku

Wprowadzą cię w prawdziwie świąteczny nastrój.
02.12.2018

Rok w rok, w okolicach grudnia, projektanci i luksusowe domy towarowe na całym świecie przystępują do konkursu na najpiękniejszą świąteczną witrynę. Aby w gorączce przedświątecznych zakupów zatrzymać chociaż na chwilę spojrzenia przechodniów swoje wystawy zamieniają w makiety migoczących tysiącem świateł zimowych miasteczek, ośnieżone kurorty w skali mikro czy sceny z ukochanych bajek Disney’a. Wiele z nich wygląda jak prawdziwe dzieła sztuki.

Świąteczna kampania Burberry to najpiękniejsze co dziś zobaczycie.

Najpiękniejsze wystawy sklepowe na święta

Bezsprzecznym zwycięzcą zeszłorocznego pojedynku został duet Dolce & Gabbana, który wszystkie witryny londyńskiego Harrods'a zaaranżował m.in. w sceny świątecznych przygotowań i bożonarodzeniowej zabawy. Było wspólne przygotowywanie świątecznych potraw, świąteczny salon piękności, zakład krawiecki i szycie na miarę, pakowanie i ręczne ozdabianie prezentów. W wielu witrynach można było dostrzec kukiełki przypominające Domenico Dolce i Stefano Gabbanę. 

źródło: YouTube.com


Wśród najciekawszych tegorocznych świątecznych witryn znalazła się m.in. ta zaprojektowana przez biżuteryjną markę Tiffany & Co. Wystawę zamieniono w rozgrzany piekarnik do bożonarodzeniowych wypieków, którego głównym bohaterem został ulubiony bożonarodzeniowy bohater – pan ciasteczko.

Ulubiona marka Audrey Hepburn zachwyca swoją świąteczną kampanią.

fot. materiały prasowe Tiffany & Co.


Na wystawie flagowego londyńskiego butiku Victorii Beckham obok świątecznych stroików i dekoracji z bombek znajdziemy napis „When Harry met Victoria”, który jest parafrazą tytułu kultowego filmu Kiedy Harry poznał Sally. To również nawiązanie do nazwy drinka (When Harry met Meghan) serwowanego podczas wesela księcia Harrego i Meghan Markle. 6 grudnia odbędzie się koktail party zorganizowane dla klientek projektantki.

fot. materiały prasowe Victoria Beckham


Nowojorski dom towarowy Bloomingdales tym razem zainspirował się kolejną częścią świątecznej bajką Grinch (do polskich kin trafia 6-go grudnia 2018 roku). Wnikliwi obserwatorzy odnajdą nawiązania do pełnych humoru scen kultowej opowieści o zielonym stworze, który nie lubi Bożego Narodzenia.

fot. materiały prasowe Bloomingdales, Nowy Jork

Więcej znajdziecie w naszej galerii.

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie