Karl Lagerfeld „klonuje” Choupette
fot. materiały prasowe Karl Lagerfeld

Karl Lagerfeld „klonuje” Choupette

Pluszowe sobowtóry jego ukochanej kotki mają kosztować 2000 zł!
06.02.2017

Limitowaną kolekcję dwóch tysięcy zwierzaków o puszystym białym futerku, niebieskich oczach i długości 40 cm przygotuje marka Steiff, niemiecki producent zabawek. Każdej kotce towarzyszyć ma czarna skórzana mysz. Na uchu maskotki widoczna będzie czerwono-złota metka z logo marki.

Współpraca z firmą zabawkarską, której efektem będzie „sklonowanie” sławnej kotki birmańskiej Karla Lagerfelda, a zarazem jego najlepszej przyjaciółki, to pomysł nowy. Ale czy zaskakujący? „Choupette jest tak sławnym i pięknym kotem, że kiedy zwrócono się do mnie z taką prośbą, wcale mnie to nie zdziwiło”, mówi dyrektor artystyczny domu mody Chanel.

Pupilka Lagerfelda zainspirowała już w 2014 roku kapsułową kolekcję t-shirtów, swetrów, toreb, portfeli i butów, które ozdobiono jej pyszczkiem. Była też na okładce Harper's Bazaar (limitowana edycja magazynu sprzedała się w ciągu jednego dnia). Do tej listy sukcesów dodajmy konto Choupette na Instagramie z niewiarygodną liczbą 92 tysięcy followersów oraz Choupette's Diary na Twitterze, który obserwuje 51 tysięcy ludzi. Nic dziwnego, że Lagerfeld ma dwie specjalne pokojówki do opieki nad sławną kotką. „Obie panie są tylko i wyłącznie dla niej. Gdy jedna ma wolne, muszę wysyłać jej zdjęcia pokazujące, że Choupette ma się dobrze. Zabawne, nie?”, opowiadał w rozmowie z redaktor naczelną brytyjskiej edycji Bazaar, Justine Picardie.

Najważniejsza informacja dla wszystkich, którzy chcą mieć pluszowego sobowtóra sławnej kotki: zabawki trafią najpierw do ekskluzywnej sprzedaży na Karl.com i w sklepach Karl Lagerfeld, co zapowiadane jest na maj. Przewidywana cena to około 2000 tysiące złotych. Potem będą też dostępne na Steiff.com i w stacjonarnych sklepach.

Zobacz także: Chanel i rewolucje na wybiegu, czyli pokazy marki na przestrzeni lat!

 

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie