Reklama

Gucci zachwycił świat wyjątkową informacją

I tym samym dołączył do chlubnego grona proekologicznych domów mody

Gucci zachwycił świat wyjątkową informacją fot. ImaxTree / agencja Free

Gucci rezygnuje z naturalnych futer

W tym tygodniu prezes Gucci, Marco Bizzarri ogłosił, że począwszy od sezonu na wiosnę – lato 2018 włoska marka przestaje używać w swoich kolekcjach futer ze zwierząt hodowlanych czy upolowanych specjalnie w tym celu (m.in. z norek, kojotów, jenotów, lisów, królików czy karakułów).

 

Gucci Bloom – zapachem sezonu?
 
„Odpowiedzialność społeczna jest jedną z najważniejszych wartości Gucci i będziemy dokładać wszelkich starań, aby nasza działalność była jak najlepsza dla zwierząt i środowiska. Mamy nadzieję, że nasza decyzja zwiększy świadomość w kwestii futer, zainspiruje innych przedstawicieli branży do podobnych działań, a także zmieni modę na lepsze i tym samym przyczyni się do poprawy dobrostanu zwierząt” – powiedział w specjalnym oświadczeniu Bizzarri.

Wcześniej podobną decyzję podjęli Giorgio Armani, HUGO BOSS, Stella McCartney, popularny butik online z odzieżą luksusową Net-a-Porter, a także H&M czy Zara.

 

Reklama

Polecane wideo

Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...spróbować swoich sił w aktorstwie jak modelka Suki Waterhouse?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.