Reklama

Jeśli lubicie paryski styl, koniecznie musicie poznać tę polską markę

Odkrywamy Madelle

Jeśli lubicie paryski styl, koniecznie musicie poznać tę polską markę Madelle, jesień-zima 2017/18 / fot. materiały prasowe

W najnowszej kolekcji marki na jesień i zimę 2017/18 seksowne, głębokie dekolty w kształcie litery V występują obok wdzięcznych, dziewczęcych falban i długości mini. Znajdziecie w niej także szerokie mankiety i ręcznie powlekane guziki. Szlachetne tkaniny i proste kroje. Nowoczesność i odrobinę nostalgii (nie bez przyczyny nazwa kolekcji to „New Vintage”). A także elegancję i... wygodę – czyli wszystko to, za co kochamy paryski styl. A jednak ubrania mają polską metkę. Założycielką i główną projektantką Madelle jest Magdalena Magnon (nazwisko zawdzięcza mężowi-Francuzowi), która, choć zawodowo zajmowała się zupełnie czymś innym od zawsze miała słabość do pięknych sukienek i paryskiego stylu. Poszła więc za głosem serca i zostawiła poprzednią pracę na rzecz projektowania, które od zawsze było jej największą pasją, choć wcześniej nie brała go pod uwagę jako sposobu na życie.

 

Vive la France!

„Francuskie inspiracje pojawiły się dość naturalnie, nie było to coś co zaplanowałam na samym początku. Niewątpliwie wynikły one z moich osobistych i zawodowych doświadczeń, które od samego początku związane były z Francją. We Francji studiowałam, tam też prowadziłam mój pierwszy pop-up store (to właśnie to doświadczenie przyczyniło się do ostatecznego zdefiniowania i ukształtowania stylu Madelle).” – opowiada projektantka. „Nie da się zaprzeczyć ze francuski styl ma coś przyciągającego, coś co trudno uchwycić, a jednak istnieje. Przede wszystkim naturalność, lekkość, brak przesady i dosłowności. Francuskiej elegancji zawsze towarzyszy odrobina luzu – minimalny makijaż, rozwiane włosy lub nieoczywiste dodatki (najlepiej retro). 

fot. Magdalena Kozicka

 

Jak stylowo przetrwać zimę w stylu paryżanek

 

Francuskie inspiracje towarzyszą mi nieustannie, ale zawsze mieszam je z tym co kochają Polki, bo to dla nich właśnie tworzę.” – dodaje. Podkreślając przy okazji, że jako projektantka chciałaby, aby kobiety nosząc jej ubrania czuły się wyjątkowo, a jednocześnie lekko i naturalnie. By były zalotne, ale zawsze w dobrym guście. „Moim celem jest kultywowanie kobiecości i elegancji w lekkim oraz świeżym wydaniu. Nie lubię przeładowania stylizacji, unikam dosłowności na rzecz prostoty i jakości wzbogaconej ciekawym detalem.” – mówi.

fot. Magdalena Kozicka

 

Z Paryża do Warszawy

I niewątpliwie jej się to udaje. Wystarczy spojrzeć na najnowszą kampanię marki (pokazujemy ją Wam jako pierwsi!). Zrealizowana w jednej z najbardziej instagramowych kawiarni w stolicy – klimatycznym lokalu Krem wzorowanym na francuskiej brasserie, doskonale obrazuje charakter Madelle. Niezobowiązujący, a przy tym wyrafinowany. Doskonały na co dzień niezależnie od tego, czy jesteśmy w Paryżu czy... w Warszawie.

Reklama

Polecane wideo

Madelle – polska marka we francuskim stylu

Madelle, jesień-zima 2017/18 / fot....
Madelle, jesień-zima 2017/18 / fot. materiały prasowe
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...spróbować swoich sił w aktorstwie jak modelka Suki Waterhouse?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.