Jeśli lubicie paryski styl, koniecznie musicie poznać tę polską markę
Madelle, jesień-zima 2017/18 / fot. materiały prasowe

Jeśli lubicie paryski styl, koniecznie musicie poznać tę polską markę

Odkrywamy Madelle
17.12.2017

W najnowszej kolekcji marki na jesień i zimę 2017/18 seksowne, głębokie dekolty w kształcie litery V występują obok wdzięcznych, dziewczęcych falban i długości mini. Znajdziecie w niej także szerokie mankiety i ręcznie powlekane guziki. Szlachetne tkaniny i proste kroje. Nowoczesność i odrobinę nostalgii (nie bez przyczyny nazwa kolekcji to „New Vintage”). A także elegancję i... wygodę – czyli wszystko to, za co kochamy paryski styl. A jednak ubrania mają polską metkę. Założycielką i główną projektantką Madelle jest Magdalena Magnon (nazwisko zawdzięcza mężowi-Francuzowi), która, choć zawodowo zajmowała się zupełnie czymś innym od zawsze miała słabość do pięknych sukienek i paryskiego stylu. Poszła więc za głosem serca i zostawiła poprzednią pracę na rzecz projektowania, które od zawsze było jej największą pasją, choć wcześniej nie brała go pod uwagę jako sposobu na życie.

 

Vive la France!

„Francuskie inspiracje pojawiły się dość naturalnie, nie było to coś co zaplanowałam na samym początku. Niewątpliwie wynikły one z moich osobistych i zawodowych doświadczeń, które od samego początku związane były z Francją. We Francji studiowałam, tam też prowadziłam mój pierwszy pop-up store (to właśnie to doświadczenie przyczyniło się do ostatecznego zdefiniowania i ukształtowania stylu Madelle).” – opowiada projektantka. „Nie da się zaprzeczyć ze francuski styl ma coś przyciągającego, coś co trudno uchwycić, a jednak istnieje. Przede wszystkim naturalność, lekkość, brak przesady i dosłowności. Francuskiej elegancji zawsze towarzyszy odrobina luzu – minimalny makijaż, rozwiane włosy lub nieoczywiste dodatki (najlepiej retro). 

fot. Magdalena Kozicka

 

Jak stylowo przetrwać zimę w stylu paryżanek

 

Francuskie inspiracje towarzyszą mi nieustannie, ale zawsze mieszam je z tym co kochają Polki, bo to dla nich właśnie tworzę.” – dodaje. Podkreślając przy okazji, że jako projektantka chciałaby, aby kobiety nosząc jej ubrania czuły się wyjątkowo, a jednocześnie lekko i naturalnie. By były zalotne, ale zawsze w dobrym guście. „Moim celem jest kultywowanie kobiecości i elegancji w lekkim oraz świeżym wydaniu. Nie lubię przeładowania stylizacji, unikam dosłowności na rzecz prostoty i jakości wzbogaconej ciekawym detalem.” – mówi.

fot. Magdalena Kozicka

 

Z Paryża do Warszawy

I niewątpliwie jej się to udaje. Wystarczy spojrzeć na najnowszą kampanię marki (pokazujemy ją Wam jako pierwsi!). Zrealizowana w jednej z najbardziej instagramowych kawiarni w stolicy – klimatycznym lokalu Krem wzorowanym na francuskiej brasserie, doskonale obrazuje charakter Madelle. Niezobowiązujący, a przy tym wyrafinowany. Doskonały na co dzień niezależnie od tego, czy jesteśmy w Paryżu czy... w Warszawie.

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie