Reklama

Vivienne Westwood zaskoczyła najnowszą kampanią. Projektantka w nowy rok wkracza z ważną misją

„Nie dajcie się zabić”

Vivienne Westwood zaskoczyła najnowszą kampanią. Projektantka w nowy rok wkracza z ważną misją

Jeśli regularnie zaglądacie na Instagrama projektantki, Waszej uwadze nie umknął z pewnością post, jaki opublikowała na powitanie nowego roku. 1 stycznia na swoim profilu zamieściła bowiem nie jedno lecz cały zestaw zdjęć, przedstawiających wiszące na odrapanej ścianie plakaty ze swoim wizerunkiem i ważnymi dla niej hasłami: „Stop zmianom klimatu”, „Co jest dobre dla planety, jest też dobre dla gospodarki”, „Ratujmy Arktykę”, „Ratujmy lasy deszczowe”, „Politycy to kryminaliści”, „Kupuj mniej, wybieraj lepiej, niech trwa”, „Zrób coś z sobą, nie daj się zabić” czy „Kultura jest ludziom niezbędna, by mogli stać się lepszymi” (oryginalnie oczywiście w języku angielskim). Nietypowe życzenia noworoczne są także jej manifestem. W końcu odkąd w 2015 roku przeczytała wywiad z Jamesem Lovelockiem, w którym naukowiec snuje apokaliptyczne wizje, tłumacząc jak, będzie wyglądać świat pod koniec XXI wieku, jeśli nie zmienimy swoich przyzwyczajeń, została głośną aktywistką proekologiczną.

 

Vivienne's words for 2018.

A post shared by Vivienne Westwood (@viviennewestwood) on Jan 1, 2018 at 2:14pm PST

 

Vivienne Westwood aktywistką proekologiczną

Vivienne od lat wspiera organizacje takie jak Environmental Justice Foundation, Friends of Earth czy Peta, nie zapominając także o tych dbających o prawa człowieka, np. Amnesty International. Stara się także szerzyć wiedzę o ekologii wśród przedstawicieli branży mody (m.in. napisała długi list do Naomi Campell, prosząc ją o pomoc w walce ze zmianami klimatu). Coraz częściej jednak próbuje także dotrzeć do „zwykłych śmiertelników”. Niedawno przed kamerą stanęła choćby w obronie Puszczy Białowieskiej.

 

 

Kampania Vivienne Westwood na jesień-zimę 2018

Zamiast robić więc kolejny pokaz podczas londyńskiego tygodnia mody, projektantka swoją najnowszą kolekcję na jesień-zimę 2018 postanowiła zaprezentować zupełnie inaczej. Jaskółką były właśnie zdjęcia zamieszczone na Instagramie. Teraz dołączył do nich jeszcze film. Jego bohaterami są młodzi ludzie, obojga płci, którzy ubrani w najnowsze ubrania projektantki, tworzą „armię Westwood” walczącą właśnie o przyrodę i... prawo do życia po swojemu. A nie według zasad, które narzuca nam system. Vivienne podkreśla bowiem, że w życiu wcale nie są najważniejsze władza i pieniądze. I za pośrednictwem wideo nawołuje „Nie dajcie się zabić”. Taki właśnie tytuł nosi także sama kolekcja projektantki. Łudząco podobna do tych z czasów, kiedy była największą rebeliantką.

 

10 rzeczy, jakich nie wiecie o Vivienne Westwood

 

źródło: YouTube.com

Reklama

Polecane wideo

Vivienne Westwood na przestrzeni lat

Vivienne Westwood pokaz jesień-zima...
Vivienne Westwood pokaz jesień-zima 2013 / fot. Imaxtree / agencja Free
Reklama
Skomentuj

Podobne tematy

Zobacz również

Reklama
...zagrać w ulubioną grę modelki Cary Delevingne - Call of Duty?
Reklama

Najnowsze artykuły

Reklama
×
Zarejestruj się w Klubie VIP Harper's Bazaar
Wstąp do Klubu VIP i otrzymuj najnowsze informacje ze świata Harper's Bazaar,
zniżki na zakupy oraz zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia!
×
Warsztaty Women at Work

Wypełnij Formularz zgłoszeniowy na Warsztaty Women at Work

Cykl Women at Work skierowany jest do kobiet prowadzących własne firmy oraz zajmujących kierownicze i zarządcze stanowiska w przedsiębiorstwach *

Zapraszamy na warsztaty, które pozwolą odpowiedzieć na pytania:

  • Jak zdefiniować pozycję i rolę kobiet w biznesie?
  • Jak komunikować markę osobistą oraz markę liderki w biznesie?
  • W jaki sposób tworzyć i pielęgnować własny, biznesowy styl?
  • Jak skutecznie zarządzać wpływem, jaki nasz biznes wywiera na otoczenie oraz aktywnie włączyć się w proces tworzenia firm odpowiedzialnych społecznie?
  • Jak zapewnić stabilność i ciągłość własnego biznesu?
Administratorem podanych przez Panią danych osobowych jest Marquard Media Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 142A.
Pani dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu wyłonienia uczestników i organizacji warsztatów Women at Work, a także, w przypadku wyrażenia zgody, w celach marketingowych.
Pani dane osobowe będą udostępnianie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym przy organizacji warsztatów.
Posiada Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi uczestniczkami w celu dokonania ostatecznej rejestracji.