Najnowsza kampania Nenukko jest wyjątkowa. Zdradzamy dlaczego
Nenukko, wiosna-lato 2018 / fot. Grzegorz Adamski

Najnowsza kampania Nenukko jest wyjątkowa. Zdradzamy dlaczego

Pokazujemy ją jako pierwsi!
12.03.2018

Polska marka od lat słynie ze swoich melancholijnych kampanii, w których w roli modelek występują osobowości świata kultury czy, jak ostatnio, działaczki społeczne. Nie inaczej jest i tym razem. Najnowszą kolekcję Nenukko na wiosnę-lato 2018, zatytułowaną Liberté, swoją twarzą promuje Natalia Przybysz. I jest to wybór nieprzypadkowy.

 

Kampania Nenukko na wiosnę-lato 2018

Artystka prywatnie jest bowiem nie tylko fanką brandu (w ubraniach Nenukko pokazując się między innymi w swoich teledyskach), ale i przyjaciółką jednej z projektantek. Sesja jest więc odzwierciedleniem ich relacji – wzajemnej fascynacji i uznania dla twórczego dorobku – po prostu – kobiecej solidarności. O której w dzisiejszych czasach mówi się coraz głośniej. 

 

Polska marka zrobiła furorę w Holandii

A to jeszcze nie wszystko – Liberté to ostatnia kolekcja Nenukko, która powstała na dotychczasowych, komercyjnych zasadach. Marka po ponad 10 latach działalności postanowiła odejść od sposobu produkcji, do jakiego przyzwyczaił nas rynek i porzucić sezonowość. Czego zresztą mogliśmy się spodziewać – od dłuższego czasu (a może od zawsze?) marka niekonwencjonalnie myślała o porach roku, na wiosnę-lato lansując choćby mroczne barwy, na czele ze swoją ulubioną czernią.

Kolor króluje zresztą i tym razem – na kimonowych bluzach z kapturem, spódnicach maksi w kształcie litery A, plisowanych sukienkach czy bluzkach powstałych na bazie zdekonstruowanych męskich koszul. W kolekcji to, co damskie i męskie przenika się bowiem w sposób naturalny.

Jej charakter doskonale podkreślają czarno-białe zdjęcia autorstwa Grzegorza Adamskiego. Zajrzyjcie do naszej galerii i zobaczcie same. 

 

Komentarze

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo