Polska marka lansuje jeden z dominujących trendów sezonu
Confashion, wiosna-lato 2018 / fot. materiały prasowe

Moda

Polska marka lansuje jeden z dominujących trendów sezonu

Zachwyćcie się najnowszą kampanią Confashion
14.04.2018

Jeśli jeszcze jej nie znacie, pora nadrobić zaległości. W końcu historia poznańskiej marki Confashion sięga 2011 roku! Jej założycielka, Kinga Król, zgodnie z ówcześnie panującymi trendami, stawiała wówczas przede wszystkim na dzianiny – głównie w lubianych przez Polki szarościach i czerni. Z czasem jej projekty nabrały bardziej wyrafinowanych form oraz... elegancji. Coraz większą rolę zaczęły odgrywać też intensywne kolory, które zresztą projektantka od zawsze darzyła sympatią. W tym sezonie uczyniła je prawdziwą gwiazdą kolekcji. I bardzo dobrze, w końcu wyraziste barwy, obok subtelnych pasteli, królowały także na największych światowych wybiegach. Wiosną i latem będą absolutnym hitem!

Intensywne kolory, czyli domnujący trend sezonu

„Kolor to przede wszystkim energia. Każdy ma swoją dynamikę, temperaturę, nasycenie. Reagujemy na nie, bo tak zostaliśmy zaprogramowani przez naturę. Wiemy choćby, że owoce w kolorze czerwonym nadają się do jedzenia. To cały system informacyjny, który wciąż działa. Poszerzyliśmy go o doświadczenia cywilizacyjne, tworząc kody kulturowe. Powstała sztuka, najpierw mimetyczna, z czasem abstrakcyjna, w której to relacje form i barw stały się istotniejsze niż sam temat. Dla mnie praca z kolorem to romansowanie ze sztuką – malarstwo uprawiane w erze cyfrowej” – tłumaczy projektantka. Najnowsza kampania Confashion jest tego potwierdzeniem. To nie tylko wciągająca gra w kolory, ale i udane eksperymenty ze światłem i cieniem. A także zabawy formalne, które tylko podkreślają geometryczny charakter ubrań – tym razem inspirowanych najbardziej organicznym z kształtów – kołem.

Ta polska marka właśnie podbija Amerykę!

Kolekcja Confashion na wiosnę-lato 2018

W kolekcji zatytuowanej „Circle”, znaleźć można między innymi skrojone na bazie koła plisowane spódnice – flagowy produkt marki. Obok tych z autorskimi cyfrowymi nadrukami 3D, które Kinga wymyśliła jako pierwsza, na potrzeby jej ostatniego pokazu podczas łódzkiego tygodnia mody, pojawiły się także wielowarstwowe spódnice uszyte z transparentnego tiulu. Nowością są też plisowane spodnie oraz bluzki oversize, które można nosić na dwa sposoby. Między innymi zdobione ultramodnymi w tym sezonie falbanami. Całość jest zresztą bardzo wdzięczna i kobieca. Może dlatego, że misją Kingi Król jest „tworzyć z pasją dla kobiet z pasją”. A także dodawać im odwagi w noszeniu unikatowych ubrań i... przyjmowaniu komplementów. „Klientki, które choć raz założą ubrania Confashion, wracają do nas, ponieważ słyszą ze pięknie w nich wyglądają” – zdradza nam projektantka. Czy może być lepsza rekomendacja?

Najmodniejszy dodatek tego lata w przepięknej kampanii polskiej marki

Fot. Anna Cywińska, modelka: Agnes Samuel

Komentarze

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo