Dwa słynne domy mody połączyły siły. Efekt? Nowa it-bag!
Gucci, wiosna-lato 2019 / fot. ImaxTree / agencja Free

Dwa słynne domy mody połączyły siły. Efekt? Nowa it-bag!

Łączy w sobie najbardziej rozpoznawalne cechy obu marek.
28.11.2018

Tej jesieni nie tylko marki Burberry i Vivienne Westwood połączyły siły. Współpracę nawiązały także dwa inne legendarne domy mody – włoski Gucci i japoński Comme des Garçons. I podobnie jak poprzednicy, we wspólnym projekcie postanowiły połączyć swoje najlepsze (czytaj: najbardziej charakterystyczne) cechy. W efekcie powstała torebka, dla której już straciły głowę wszystkie fashionistki. 

Gucci i Comme des Garçons wspólnie zaprojektowały torebkę

Mariaż obu marek w pierwszej chili wydaje się być mezaliansem. A to dlatego, że ich estetyki nie mogłyby się bardziej od siebie różnić. Comme des Garçons stawia przecież na czerń i dekonstrukcję, podczas gdy Gucci słynie z przepychu w tradycyjnym wydaniu. Ich wspólne dziecko jest jednak najlepszym dowodem na to, że z przyciągania się przeciwieństw czasem może wyniknąć coś dobrego. Zresztą zobaczcie sami.

fot. materiały prasowe Gucci

Jak wygląda shopperka Gucci x Comme des Garçons?

Torebka powstała na bazie kultowej już shopperki Comme des Garçons. Zrobiona jest z makulatury pokrytej przezroczystą plastikową powłoką, dzięki czemu wygląda nowocześnie i intrygująco. Przez jej środek przechodzi zaś zielono-czerwony pasek – znak rozpoznawczy Gucci (to nawiązanie do jeździeckich tradycji marki). Model już znajduje się na naszej liście wymarzonych prezentów od Mikołaja, i wydaje się, że właśnie w tym celu został stworzony. Shopperka swoją premierę miała w Japonii 23 listopada. Pozostała część świata będzie musiała poczekać na nią do 6 grudnia. A więc... zaczynamy odliczać dni.

Słynny dom mody otworzył swoją własną księgarnię!

fot. materiały prasowe Gucci

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie