Najnowsza kampania Gucci to najsłodsze, co dziś zobaczycie
Gucci / fot. Frank Lebon

Najnowsza kampania Gucci to najsłodsze, co dziś zobaczycie

W rolach głównych – świnki!
11.01.2019

Wierzycie w horoskopy? Alessandro Michele, dyrektor artystyczny Gucci najwyraźniej wierzy, bo jego najnowsza kolekcja powstała z okazji Roku Świni (lub inaczej Dzika – domyślacie się, o czym myślimy...), który według chińskiego horoskopu rozpoczyna się 5 lutego 2019 roku i potrwa do 24 stycznia 2020 roku. Głównymi bohaterkami kolekcji, a także towarzyszącej jej kampanii autorstwa Franka Lebona, zostały więc... świnie – zarówno żywe prosiaczki, jak i bohaterki bajki Jennifer Greenway Trzy Świnki, których wizerunki zdobią sneakersy, bluzy, czapki, skarpetki i inne projekty marki. W formie haftów, nadruków i naszywek.

Dwa słynne domy mody połączyły siły. Efekt? Nowa it-bag.

Gucci / fot. Frank Lebon

Świnie bohaterkami najnowszej kolekcji i kampanii Gucci

Kolekcja, w której skład oprócz wyżej wspomnianych wchodzą także pidżamy, dzianinowe zestawy, T-shirty, swetry, a nawet galanteria skórzana (od portfeli po plecaki) oraz biżuteria liczy w sumie 35 modeli. A coś dla siebie znajdą zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Zakupy można robić już. Kolekcja weszła do sprzedaży 7 stycznia - do wybranych sklepów w Chinach oraz online. Promująca ją kampania powstała zaś na nowojorskim Manhattanie. Przedstawia obrazy z bardzo luksusowego życia bardzo modnych świnek. Przekonajcie się, zaglądając do naszej galerii. Warto!

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie