Inni, a jednak tacy sami, czyli jak polska marka świętuje swoje 10-lecie
Bola, wiosna-lato 2019 / fot. Michał Polak

Inni, a jednak tacy sami, czyli jak polska marka świętuje swoje 10-lecie

Jubileuszową kampanię autorstwa Michała Polaka pokazujemy wam jako pierwsi!
29.01.2019

Choć trudno nam w to uwierzyć, od jej debiutu minęło właśnie równe 10 lat. Przez ten czas Ola Bajer, tworząca pod pseudonimem Bola, zdążyła nas już uzależnić od autorskich symbolicznych nadruków, streetowej estetyki, od czasu do czasu przełamywanej czymś onirycznym i bardzo kobiecym, a także od zaskakujących zestawień tkanin i faktur. Jej jubileuszowa kolekcja, po raz pierwszy pokazana na wybiegu podczas KTW Fashion Week w listopadzie ubiegłego roku, nie jest tu wyjątkiem. Macie okazje przekonać się o tym sami. Na światło dzienne wyszła właśnie bowiem promująca ją kampania. Stylizacje Mateusza Kołtunowicza uchwycił fotograf Michał Polak. Efekty mamy przyjemność zaprezentować wam jako pierwsi.

Tak ekspresyjnej kampanii polskiej marki dawno nie widziałyśmy.

Bola, wiosna-lato 2019 / fot. Michał Polak

Kampania marki Bola na wiosnę-lato 2019 w obiektywie Michała Polaka

Hasło przewodnie –We are all different clones ma podkreślić, że choć wszyscy jesteśmy niepowtarzalni, łączy nas jedno – zamiłowanie do dobrych ubrań – wygodnych, a jednocześnie stylowych. Dokładnie takich jakie znaleźć można w najnowszej kolekcji Boli. Wśród nich są między innymi: golfy z miękkiej dzianiny, wzorzyste koszule, pozornie proste spodnie (pozornie, bo zdobione charakterystycznymi detalami) czy nonszalanckie kurtki (niekiedy na wysoki połysk). Czyli wszystko to, co z łatwością pozwoli wam wyróżnić się w tłumie. Taki cel przyświecał zresztą ich powstaniu, projektantka dostrzegła bowiem piękno w różnorodności. Stąd nie tylko zaangażowanie do sesji modelek i modeli o różnorodnych typach urody, ale i nieoczywisty dobór zdjęć w sesji.

Bola, wiosna-lato 2019 / fot. Michał Polak

Znajdziecie w niej więc zarówno nastrojowe portrety, jak i zestawienia kadrów przedstawiających modelkę w dynamicznych pozach. Mimo to kampanii nie brak spójności. Zajrzyjcie d naszej galerii i przekonajcie się. 

Polecane wideo

Komentarze

Polecane dla Ciebie